برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه آدیداس نچرال ویتالیتی ادوتویلت Adidas Natural Vitality EDT For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آدیداس نچرال ویتالیتی ادوتویلت Adidas Natural Vitality EDT For Women کد 13111 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه آدیداس نچرال ویتالیتی Adidas Natural Vitality For Women 50 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آدیداس نچرال ویتالیتی ادوتویلت Adidas Natural Vitality EDT For Women محصولی از یکی از بزرگ‌ترین کمپانی های فعال در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات ورزشی به شمار  می آید که در سال 1948 فعالیت خود را آغاز کرد.
نام کمپانی برگرفته از اسم مؤسس آن یعنی Adolf Dassler است.
عطر زنانه آدیداس همان‌طور که مشخص است برای فعالیت‌ های ورزشی و پوشش اسپرت مناسب است و نباید توقع یک عطر رسمی را از عطر نچرال داشت. ادکلن زنانه Natural Vitality شرکت آدیداس یکی از عطرهای خنک و شیرین این برند مشهور است. 
ادوتویلت زنانه نچرال ویتالیتی توسط Maurice Roucel در سال 2008 طراحی و روانه‌ ی بازار شد.
پس از اسپری کردن عطر Adidas Natural Vitality بر روی پوست و محل نبضتان، به‌ سرعت متوجه نت‌های هندوانه، نت‌های گلی خواهید شد که ترکیب میوه‌ای و جذابش انرژی زیادی را به شما منتقل خواهد کرد. پس از مدت‌ زمان نه‌ چندان کوتاهی گوجه فرنگی، پرتقال، سیب و سرخالو به این ترکیب اضافه می شوند و تعادل مناسبی در رایحه‌ ی آن برقرار می شود. در انتها و پس از مدت نسبتا زیادی هم نت‌های انتهایی یعنی مشک و چوب صندل این ترکیب جادویی را تکمیل می کنند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه آدیداس نچرال ویتالیتی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه آدیداس نچرال ویتالیتی ادوتویلت Adidas Natural Vitality EDT For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گوجه فرنگی، پرتقال، سیب و سرخالو
رایحه میانی
هندوانه، نت‌های گلی
رایحه پایه
مشک و چوب صندل
سایر مشخصات
مبدا برند آمریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم