برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه استندهال الکسیر نویر Stendhal Elixir Noir EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه استندهال الکسیر نویر Stendhal Elixir Noir EDP For Women کد 12542 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه استندهال الکسیر نویر Stendhal Elixir Noir For Women 90 میل
نام تجاری:
7,153,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه استندهال الکسیر نویر Stendhal Elixir Noir EDP For Women توسط عطرساز فرانسوی Emilie (Bevierre) Coppermann در سال 2009 طراحی و روانه بازار شد. استندهال الکسیر نویر با ساختار رایحه تشکیل شده از میوه، ادویه، چوب، گیاهان معطر و گل عطری گرم، تند و شیرین است که میتواند بهترین گزینه برای استفاده در فصول پاییز و زمستان باشد. عطر Elixir Noir با رایحه ای تند از فلفل صورتی آغاز میشود که با گل ماگنولیا و کرنبری ترکیب شده است در ادامه نت های میانی گل ارکیده، فریزیا و یاسمین از راه رسیده و تندی نت قبل را کمرنگ میکند و در آخر رایحه ی مشک و گیاه پاتچولی به ترکیبات قبل اضافه شده و رایحه ای منحصر به فرد را ایجاد می کند.
عطر زنانه Stendhal Elixir Noir با غلظت ادوپرفیوم و حجم 90 میلی لیتر تهیه شده است و انتخابی بی نظیر برای خانم هایی است که به عطرهایی با رایحه ای از نوع خوراکی، گل و طبیعت علاقه دارند. از دیگر ویژگی های استندهال الکسیر نویر طراحی شیشه ی شیک و کلاسیک آن میباشد و میتواند هدیه ای بسیار ارزشمند برای عزیزانتان باشد. رایحه غالب عطر استندهال زنانه، میوه، ادویه، چوب، گیاهان معطر و گل است که یادآور رایحه عطر  زنانه جیونچی پلی اینتنس Play Intense For Her By Givenchy می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه استندهال الکسیر نویر Stendhal Elixir Noir For Women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه استندهال الکسیر نویر Stendhal Elixir Noir EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین، تند، گرم، خوراکی، طبیعت، گل
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گل ماگنولیا، کرنبری و فلفل صورتی
رایحه میانی
گل ارکیده، فریزیا و یاسمین
رایحه پایه
مشک و گیاه پاتچولی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم