برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن گوچی بلوم زنانه Gucci Bloom

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن گوچی بلوم زنانه Gucci Bloom کد 12410 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه گوچی بلوم Gucci Bloom for Women 100 میل
  • عطر و ادکلن زنانه گوچی بلوم Gucci Bloom for Women سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
5,794,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(50 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه گوچی بلوم ادو پرفیوم Gucci Bloom EDP for Women از گروه بویایی گلی در سال 2017 توسط عطارساز مطرح گوچی، آلبرتو موریلاس ، معرفی گردید. عطر گوچی بلوم از نت های غالب گل های سفید و گل مریم تشکیل شده است که با رایحه شیرین و ملایم مناسب استفاده روزانه و روزهای معتدل بهاری است. رایحه ای دخترانه و موقر که طراوت و پاکی را تداعی گر است. رایحه ی غالب گل مریم موجود در عطر بلوم رایحه ای است عاری از هرناخالصی و چربی. عطر گل مریم به همراه زنبق ، پیچ امین الدوله ، یاس عربی و اندکی نت چوبی ماهیت گوچی بلوم را تشکیل می دهد. رایحه ای نورانی و روشن سرشار از زندگی . بی شک عطر گوچی بلوم را می توان یکی از شاهکارهای گوچی در چند سال اخیر دانست و شاید خلق این شاهکار بی ربط با انتصاب الساندرو میکله به سمت مدیریت هنری برند گوچی نباشد چراکه بلوم نخستین عطری است که بعد از انتصاب وی تولید و معرفی می گردد. قطعا میلکه یک شروع بی نظیر را برای فعالیتش در نظر گرفته است. عطری فوق العاده که بی شباهت به باغ گلهای بهاری نیست و می تواند تمام سال شما را به باغ پرزرق و برقش دعوت نماید.  

نت های موجود در ادکلن  گوچی بلوم زنانه شامل:

  • یادداشت های بالا: یاسمن
  • یادداشت های میانی: گل مریم
  • یادداشت های پایه: خزنده رانگون

عطر گوچی بلوم ادو پرفیوم از محجوعه Collections Gucci Bloom و همگروه با رایحه مشابه با عطر  زنانه گوچی بلوم نتاره دی فیوری Gucci Bloom Nettare Di Fiori است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه گوچی Bloom دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه گوچی بلوم ادو پرفیوم Gucci Bloom EDP for Women را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
تمام فصول
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
یاسمن
رایحه میانی
گل مریم
رایحه پایه
خزنده رانگون
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم