برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه هالووین شات ادوتویلت Halloween Shot EDT for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه هالووین شات ادوتویلت Halloween Shot EDT for women کد 11796 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه جسوس دل پوزو هالووین شات Jesus Del Pozo Halloween Shot for women 100 میل
نام تجاری:
1,990,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه هالووین شات ادوتویلت Halloween Shot EDT for women جدیدترین نسخه از سری عطرهای هالووین است که جسوس دل پوزو تحت نام هالووبن از سال 1997 اقدام به تولید آن نموده است. هالووبن شات در سال 2016 روانه بازار گردیده و دارای رایحه ای ملایم و شیرین است. پراکندگی و ماندگاری خوب عطر هالووین شات آن را برای استفاده روزانه در تمام فصول ممکن ساخته و حس شادابی و طراوت را با داشتن روایحی از میوه و گل القاء می نماید. عطر زنانه جسوس دل پوزو هالووین شات با بوی ماندارین و فندق آغاز می شود و پس از عبور از عطر گلهایی چون بنفشه و رز به رایحه ی پایه ای با بوی کارامل و نعاع هندی می رسد. هالووبن شات در حجم 30، 50 و 100 میل با غلظت ادو تویلت تولید شده است .

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر و ادکلن زنانه هالووین شات ادوتویلت Halloween Shot را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه هالووین Shot دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه هالووین شات ادوتویلت Halloween Shot EDT for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
آناناس , فندق , نارنگی ماندارین
رایحه میانی
میوه گل ساعت , بنفشه , رز , یاس
رایحه پایه
وانیل , کارامل , نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر زنانه جسوس دل پوزو هالوین بلو دراپ Jesus Del Pozo Halloween Blue Drop عطر زنانه جسوس دل پوزو هالوین بلو دراپ Jesus Del Pozo Halloween Blue Drop
پیشنهاد ویژه محدود
1,539,000 تومان 1,610,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه هالووین هالووین بلو دراپ ادوتویلت Halloween Halloween Blue Drop EDT for women کد 319 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم