برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه لانوین می له ابسولو ادو پرفیوم Lanvin Me Le Absolu Eau De Parfum for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه لانوین می له ابسولو ادو پرفیوم Lanvin Me Le Absolu Eau De Parfum for Women کد 11632 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه لانوین می له ابسولو ادو پرفیوم Lanvin Me Le Absolu Eau De Parfum for Women 80 میل
نام تجاری:
4,073,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه لانوین می له ابسولو ادو پرفیوم Lanvin Me Le Absolu Eau De Parfum for Women یکی از محبوب ترین محصولات برند فرانسوی لانوین از کلکسیون می است که در سال 2014 طراحی و روانه ی بازار جهانی شد.

له ابسولو رایحه ای رمانتیک و جذاب دارد و برای بانوان طراحی شده است. اگر به دنبال عطری چوبی و گیاهی از یک برند مطرح هستید که کیفیت و ماندگاری خوبی نیز داشته باشد، ادکلن له ابسولو انتخابی شایسته برای شما خواهد بود که با حجم 80 میلی لیتری عرضه شده است و تا مدت ها شما را از خرید عطر جدید بی نیاز خواهد کرد. عطر ابسولو با همان پلتفرم کلاسیک ادکلن های کلکسیون می عرضه شده است. درپوش بطری و نیز حاشیه ی پایین بطری طلایی رنگ طراحی شده اند و نام تجاری لانوین با رنگ مشکی بر روی این حاشیه ی زرین نقش بسته است. طرح می در وسط بطری با رنگ طلایی کار شده است و یک نگین درخشان با آویزی طلایی به دور درپوش آویخته شده است. ابسولو رایحه ی گرم و شیرین خود را از میوه ها، چوب، گل ها و گیاهان معطر به غنیمت گرفته است. نت آغازین از رایحه ی دلپذیر برگ بنفشه، پرتقال ماندارین و گیاه اوسمانتوس تهیه شده است که با نخستین اسپری از عطر ابسولو حسی سرشار از انرژی مثبت و شادابی به روح و جسم شما القا می شود. پس از اندک زمانی رایحه ی نت میانی جایگزین عطر اولیه می شود. نت میانی ترکیبی گلی دارد و از رایحه ی معطر گل صدتومانی و گل یاسمین تهیه شده است که شیرینی و ماندگاری متعادل تری نسبت به نت اولیه دارند. در نهایت رایحه ی خوش گیاه پاتچولی، نت‌های چوبی، هلو و مشک، هرم بویایی می ابسولو را کامل می کنند. لطفا نظرات خود را درباره ادکلن می له ابسولو ثبت نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر زنانه لانوین می له ابسولو ادو پرفیوم Lanvin Me Le Absolu Eau De Parfum for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
برگ بنفشه، پرتقال ماندارین، گیاه اوسمانتوس
رایحه میانی
گل صدتومانی، یاسمین
رایحه پایه
گیاه پاتچولی، نت‌های چوبی، هلو، مشک
سایر مشخصات
محصول سال 2014 کشور فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم