برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه امپر لجند فم نایت Emper Legend Femme Night EDP For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر لجند فم نایت Emper Legend Femme Night EDP For Women کد 11524 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه امپر لجند فمی نایت ادو پرفیوم Emper Legend Femme Night Eau De Parfum For Women 80 میل
نام تجاری:
823,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه امپر لجند فمی نایت Emper Legend Femme Night EDP For Women محصول کشور امارات است و توسط برند معروف امپر طراحی و به بازار جهانی معرفی شده است. ادکلن لجند فمی نایت غلظت ادوپرفیوم و رایحه ای رمانتیک و رویایی دارد و برای بانوان طراحی شده است که مناسب روزهای سرد سال می باشد. اگر شما نیز طرفدار عطرهایی با رایحه ی گل ها و وانیل هستید، عطر فمی نایت انتخاب برازنده ای برای شما خواهد بود. همچنین اگر به دنبال عطری با کیفیت و قیمت مناسب هستید تا به عزیزانتان هدیه دهید، می توانید ادکلن امپر لجند را برگزینید.
عطر Emper Legend Femme Night رایحه ای بسیار گرم و شیرین دارد. نت اولیه از عطر خوش عنبر و گشنیز تهیه شده است که طبیعتی گرم و نشاط آور دارند و استشمام رایحه ی آنها سبب افزایش انرژی مثبت و شادابی در شما می شود. نت میانی ترکیبی شامل رایحه دلپذیر فلفل صورتی، گل یاسمین و گل مریم دارد که شیرینی ماندگار و متعادلی ، به عطر فمی نایت بخشیده اند. در نهایت نت پایانی با رایحه ی خوش چوب صندل، زنبق، مشک، وانیل، کارامل، گیاه پاتچولی و گل آفتابی، این ترکیب بی همتای شرقی را تکمیل می کند. لطفا نظرات خود را درباره ادکلن زنانه لجند فمی نایت ثبت نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه امپر لجند فم نایت ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر زنانه Emper Legend Femme Night دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه امپر لجند فمی نایت Emper Legend Femme Night EDP For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
عنبر، گشنیز
رایحه میانی
فلفل صورتی، گل یاسمین، گل مریم
رایحه پایه
چوب صندل، زنبق، مشک، وانیل، کارامل، گیاه پاتچولی، گل آفتابی
سایر مشخصات
محصول کشور امارات
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر زنانه امپر ویواریا ونیتی ادو پرفیوم emper Vivarea Vanity for women edp عطر زنانه امپر ویواریا ونیتی ادو پرفیوم emper Vivarea Vanity for women edp
پیشنهاد ویژه محدود
1,442,000 تومان 1,542,000 تومان
%6 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امپر ویواریا ونیتی ادو پرفیوم Emper Vivarea Vanity EDP for women کد 7374 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم