برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه امانوئل اونگارو فروت دامور گرین ادو تویلت Emanuel Ungaro Fruit de Amour Green EDT Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امانوئل اونگارو فروت دامور گرین ادو تویلت Emanuel Ungaro Fruit de Amour Green EDT Women کد 10985 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه امانوئل اونگارو فروت دامور گرین ادو تویلت Emanuel Ungaro Fruit de Amour Green Eau De Toilette for Women 100 میل
نام تجاری:
3,198,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه امانوئل اونگارو فروت دامور گرین ادو تویلت Emanuel Ungaro Fruit de Amour Green EDT Women بوی میوه ای دارد و طراح مشهور «الکس لی» (Alex Lee) طراحی آن را انجام داده است. عطر Fruit de Amour Green متعلق به مجموعه عطرهای Fruit de Amour از برند فرانسوی امانوئل اونگارو می باشد که در سال 2015 معرفی شده است. عطر زنانه Fruit de Amour Green برای بانوان امروزی و جوان طراحی شده است و برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی بسیار مناسب می باشد.نت های اولیه از پرتقال، پرتقال ماندارین و سیب سبز؛ نت های میانی از گل یاسمین و هلو؛ و نت پایه از مشک سفید ساخته شده است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه امانوئل اونگارو Fruit de Amour Green دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه امانوئل اونگارو فروت دامور گرین ادو تویلت Emanuel Ungaro Fruit de Amour Green EDT Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک، خوراکی، شیرین، طبیعت، گل
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای بهاری و تابستانی
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
سیب , نارنگی ماندارین , پرتقال
رایحه میانی
یاس , هلو
رایحه پایه
مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-02-21

من این عطر را خریداری کردم و واقعا عطر بهاری داره و شاداب و سرزنده است انگار که داری توی یک روز بهاری توی طبیعت قدم میزنی ولی تنها مشکلی که داره اینه که ماندگاری خیلی کمی داره و بعد از نهایتا دو ساعت بوی عطر تموم میشه

محصولات مرتبط
3,745,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه امانوئل اونگارو فروت دامور پینک ادو تویلت Emanuel Ungaro Fruit de Amour Pink EDT for Women کد 10984 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم