برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر وادکلن زنانه آکوا دی پارما آیریش نوبل سوبلایم ادو پرفیوم Acqua Di Parma Iris Nobile Sublime Eau De Parfum For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر وادکلن زنانه آکوا دی پارما آیریش نوبل سوبلایم ادو پرفیوم Acqua Di Parma Iris Nobile Sublime Eau De Parfum For Women کد 10976 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه آکوا دی پارما آیریش نوبل سوبلایم ادو پرفیوم Acqua Di Parma Iris Nobile Sublime Eau De Parfum For Women 75 میل
نام تجاری:
25,381,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آکوا دی پارما آیریش نوبل سوبلایم ادو پرفیوم Acqua Di Parma Iris Nobile Sublime Eau De Parfum For Women دارای ترکیبی شگفت انگیز سرشار از نت های نفیس و با ارزش می باشد. ترکیبی کامل و عالی از نت های زنانه و نافذ، نت های ناب و کریستالی، جزء ویژگی های عطر Iris Nobile Sublime به حساب می آیند. نت های اولیه مرکب از ماندارین و شکوفه نارنج ایتالیایی حس لطافت خنکی را منتقل می کنند. نت های کاملا گلی میانه از رایحه نفیس زنبق پالیدا-سمبل توسکان در ایتالیا، بهمراه یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال و یاسمن سامباک تشکیل شده اند. رایحه پایانی مرکب از نت های چوبی سدر، اقاقیا و توس،بوی زنبق پالیدا (توسکانی) را به بهترین شکل ممکن به مشام می رسانند.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه آکوا دی پارما آیریش نوبل سوبلایم ادو پرفیوم Acqua Di Parma Iris Nobile Sublime Eau De Parfum For Women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر زنانه آکوا دی پارما آیریش نوبل سوبلایم ادو پرفیوم Acqua Di Parma Iris Nobile Sublime Eau De Parfum For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خوراکی، شیرین، طبیعت، خنک ، گل
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ماندارین و شکوفه نارنج ایتالیایی
رایحه میانی
زنبق ،یلانگ یلانگ، شکوفه پرتقال و یاسمن سامباک
رایحه پایه
سدر، توس و اقاقیا
سایر مشخصات
محصول ایتالیا
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-13

عطر خوبیه و من دوسش دارم فقط تنها چیزی که با اولین اسپری کمی دلمو زد یه بوی پودر مانند بود البته بعد از چند دقیقه این بو دیگه احساس نشد . با اینکه غلظتش ادوپرفیوم هستش اما کمی شیرینی عطر از نظر من زیاده که فکر می کنم اون هم بخاطر ترکیباتش است .

1396-08-24

یه عطر زرق و برق دار !! من رایحه شکوفه پرتقال رو خیلی دوست دارم و این عطر برای من بهترین انتخاب است. از بطری شیک و زیبایی برخورداره و برای دیه دادن به کسانی که دوستشان دارید میتونه انتخاب مناسبی باشه. ترکیبی نرم، ظریف و خانومانه داره اولش که اسپری رو میزنی یه بوی پودر مانند حس میکنی که ممکنه دوسش نداشته باشی ولی بعد از چند دقیقه دیکه احساس نمیشه. کیفیت خیلی خوبی داره و ماندگاریش هم مناسبه من از ارشاکو خریدمش و واقعا راضیم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم