برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه شکیرا مگنتیک الکسیر ادوتویلت Magnetic Elixir Shakira EDT for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه شکیرا مگنتیک الکسیر ادوتویلت Magnetic Elixir Shakira EDT for women کد 10254 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه شکیرا مگنتیک الکسیر ادوتویلت Magnetic Elixir Shakira for women 80 میل
نام تجاری:
2,021,000 تومان
دارای گارانتی ضمانت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه شکیرا مگنتیک الکسیر ادوتویلت Magnetic Elixir Shakira for women عطری جدید است که در سال 2016 از برند محبوب شکیرا معرفی شده است و به سرعت مورد استقبال قرار گرفته است به‌محض اولین اسپری از شکیرا Magnetic Elixir بوی لیمو، انگور قرمز و گلابی به‌سرعت به مشام شما می‌رسد. این ترکیب شادی و هیجان شما را بیشتر می‌کند. پس از مدتی متوجه جایگزین شدن گل یاسمین، گل صدتومانی و گل فریزیای صورتی به‌جای نت‌های ابتدایی خواهید شد. این ترکیب گلی با بوی شیرینش، انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت می‌کند. با گذشت مدتی از این حالت، نت‌های انتهایی جانشین نت‌های میانی خواهند شد. این نت‌ها شامل چوب، مشک و عنبر می‌شوند. بوی این ترکیب تا مدت قابل‌توجهی روی لباس یا محل نبض شما خواهد ماند. خرید عطر شکیرا Magnetic Elixir با توجه به پخش بوی قوی، حجم 80 میلی‌لیتری، ماندگاری قابل‌قبول، شیشه‌ی زیبا و خاص، قیمت مناسب و برند شناخته‌شده و ارزشمندش برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌دهید بسیار خوشحال‌کننده به نظر می‌رسد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه شکیرا مگنتیک الکسیر ادوتویلت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه شکیرا مگنتیک الکسیر ادوتویلت Magnetic Elixir Shakira for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه شکیرا مگنتیک الکسیر ادوتویلت Magnetic Elixir Shakira for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
لیمو - مویز - گلابی





رایحه میانی
یاس - گل صد تومانی - فریزیا
رایحه پایه
اگزاتیک - مشک - کهربا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم