برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر مردانه ام سی دی آی امبر توپکاپی پرفیومز ادوپرفیوم MDCI Ambre Topkapi Parfums for men edp

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه ام سی دی آی امبر توپکاپی پرفیومز ادوپرفیوم MDCI Ambre Topkapi Parfums for men edp کد 7655 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه ام سی دی آی امبر توپکاپی پرفیومز ادوپرفیوم MDCI Ambre Topkapi Parfums for men edp 75 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه ام سی دی آی امبر توپکاپی پرفیومز ادوپرفیوم MDCI Ambre Topkapi Parfums for men edp  در سال 2003  به عنوان اولین عطر برن ام دی سی آی معرفی شد. عطر امبر توپکاپی با رایحه تند شرقی برای مردانی ساخته شده است که اغلب عطرهای خاص و البته لوکس و قیمتی استفاده می کنند. عطر MDCI Ambre Topkapi با کلکسیونی از رایحه ها و اسانس های خالص و ناب اکسیری است که هیچ عطری نمیتواند داشته باشد.  وقتی که با این رایحه مواجه می‌شوند از ترکیب رایحه چوبها،‌ خزه، چرم، عنبر، مشک، وانیل شگفت زده می شوند. این رایحه ترجمانی است عالی از قدرت مردانگی و رازآلودی که توسط مجسمه ای دست ساز روی شیشه ی این عطر خلق شده است. رایحه ای مرکب از بارقه های تند و آمیخته با گیاهان پرقدرت برای اینکه فقط در یک لحظه در خاطره ها حک شود. رایحهای گیاهی که از ترکیب شجاعانه ی چای سیاه، فریبندگی آشکار را بوجود می‌آورد. این عطرها کاملا دست ساز هستند. حتی اسپری آنها هم توسط دست وبا دقت فراوان ساخته میشود به همین خاطر اسپری آن موقع پخش کردن عطر مایع آن را به ریزترین ذرات پخش میکند. شیشه ی آنها از مرغوب ترین کریستالها تشکیل شده و خود مایع عطرها هم کاملا طبیعی و دست ساز هستند. مجسمه هایی که بر روی شیشه ی این عطرها قرار دارد نیز توسط استادانی ماهر و توانا و به صورت دست ساز ساخته می‌شوند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه ام سی دی آی امبر توپکاپی پرفیومز ادوپرفیوم MDCI Ambre Topkapi Parfums for men edp دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر مردانه ام سی دی آی امبر توپکاپی پرفیومز ادوپرفیوم MDCI Ambre Topkapi Parfums for men edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
اسطوخودوس - ترنج - گریپ فروت - آناناس - هندوانه - دارچین - هل - جوز - زنجبیل - باسیل- زیره سیاه - افسنطین



رایحه میانی
یاس - لیلی - بنفشه - آویشن
رایحه پایه
گلسنگ - نعناع هندی - خس خس - بلسان بنفش - صندل - چرم - چای - تمشک - کهربا - وانیل - مشک
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم