برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه لوبین ایتاسکا ادوپرفیوم Lubin Itasca EDP for women and men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه لوبین ایتاسکا ادوپرفیوم Lubin Itasca EDP for women and men کد 7624 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه مردانه لوبین ایتاسکا ادوپرفیوم Lubin Itasca for women and men edp 75 میل
نام تجاری:
16,911,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه لوبین ایتاسکا ادوپرفیوم Lubin Itasca EDP for women and men در سال 2010 معرفی شد. یک عطر بینظیر چوبی و آروماتیک است که از شاهکارهای برند لوبین به شمار می آید. رود می سی سی پی سرچشمه اصلی خود را در دریاچه افسانه ای ایتاسکا در مرکز مینسوتا می گیرد. عطر ایتاسکای لوبین یادآور جنگل های پوشش دهنده منظره های آمریکا می باشد که زمانی زیستگاه قبیله های Algonquin و کاوشگرانی بوده است که اعماق خود را در آن جستجو می کردند. 
عطر Vetiver تند، ایتاسکا، با میوه های مرکبات شروع و با تخم اردج نشاط آور می شود ، و با ترکیب هارمونی چوب های شرقی، vetiver و کاج قرمز مینه سوتا ادامه می یابد. این رایحه یادآور جنگل های پیرامون دریاچه ایتاسکا می باشد، سرچشمه رود بزرگ می سی سی پی و محل افسانه ای که توسط هندیان Algonquin محافظت شده است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه مردانه لوبین Itasca دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه لوبین ایتاسکا ادوپرفیوم Lubin Itasca EDP for women and men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-03-17

ایتاسکا عطری برپایه کاج که تداعی کننده عطرهای قدیمی ونوستالژیک امادرعین حال کاملا مدرن میباشد..عطری با ماندگاری بالا وپخش بوی قدرتمند..شیشه لوکس..درب چوبی زیباست..بازخورد مثبت وبالایی داره.. بمحض اسپری خود رادرجنگلی کاج تصورمیکنید که تلخی کاج مشهوداما درعین حال باتونکا شیرین شده وازتلخی کاج کم میشه وحالتی بالانس ایجادمیشه...یونی هست اما بیشترمتمایل به آقایان هست تاخانوما..کلاعطرای خانه لوبین حالتی کلاسیک دارند اغلب اما کلاسیک مدرن...تومجموعه75میلیهای لوبین بهترین ایتاسکا وبعد فیگارو هست...بجز گرمای تابستان در بقیه روزهای سال قابل استفادست...عطری گرم تلخ شیرین وهایکلاس

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم