برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه هیستویرز د پارفومز وی دی ادوپرفیوم Histoires de Parfums Vidi edp for women and men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه هیستویرز د پارفومز وی دی ادوپرفیوم Histoires de Parfums Vidi edp for women and men کد 7584 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه مردانه هیستوریز دی پرفیومز وی دی ادوپرفیوم  Histoires de Parfums Vidi for women and men edp 60 میل
نام تجاری:
10,879,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه هیستویرز د پارفومز وی دی ادوپرفیوم  Histoires de Parfums Vidi edp for women and men  در سال 2012 طراحی و معرفی شد.
در اکتر 2012 سه نسخه نادر و کمیاب با نام های Veni, Vidi, Vici توسط برند معروف فرانسوی Histoires de Parfums معرفی شد .
این سه عطر بسیار خاص هستند. عطر Vidi در تلاشی برای درک قوانین طبیعت، VIDI ترکیبی نافذ از هل با رایحه های ازن دار را می‌سازد.
سپس زعفران و رز، تحت تاثیر نیروهای عشق و نفرت، با هم پیوندی قدرتمند می‌بندند که روح را سرمست میکند و او را وادار به استراحت بر روی یک محرابی میکند که رایحه های شیرین عنبرسائل توسط شمیم شهوانی یک جریان مطلقاً ابدی با آواز همراه میشود.
این عطر جایی بین منطق و هیجان را با شدت هل موجود و مسحورکننده روح طنین انداز میشود.
در ترکیب شیمیایی عطر ها، حلال و تثبیت کننده و اسانس وجود دارد و درصد این مواد در هر عطر متفاوت است و بسته به غلظت آن عطرها به انواع زیر دسته بندی می شوند:
پرفیوم (Perfume):ماندگارترین و گران ترین نوع عطرها پرفیوم ها هستند که با 20 تا 30 درصد اسانس از غلیظ ترین عطرها محسوب می شوند.

ادوپرفیوم (Eau De Perfume):ماندگاری این عطرها نسبتا خوب است ولی قیمت آنها به اندازه پرفیوم بالا نیست. میزان اسانس در ادوپرفیوم حدود 15 تا 20 درصد می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مشترک زنانه مردانه هیستوریز دی پرفیوم وی دی ادوپرفیوم  Histoires de Parfums Vidi for women and men EDP دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه هیستویرز د پارفومز وی دی ادوپرفیوم  Histoires de Parfums Vidi edp for women and men  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
60 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
خیار - هل
رایحه میانی
رز – سیکلامن – زعفران
رایحه پایه
گل پایا – مشک – عنبر سائل – وانیل – نت های چوبی
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
18,129,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه هیستویرز د پارفومز 1740 مارکیز د ساد ادوپرفیوم Histoires de Parfums 1740 Marquis de Sade edp for men کد 5419 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
19,943,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه هیستویرز د پارفومز 1969 پرفیوم د ریولت ادوپرفیوم Histoires de Parfums 1969 Parfum de Revolte edp for women کد 5418 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
27,195,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه هیستویرز د پارفومز پترولیوم ادوپرفیوم Histoires de Parfums Petroleum for men and women کد 5414 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
21,756,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه هیستویرز د پارفومز توبروس1 کاپریسیوس ادوپرفیوم Histoires de Parfums Tubereuse 1 La Capricieuse edp for women کد 7580 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
25,381,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه هیستویرز د پارفومز توبروس 3 انیمال ادوپرفیوم Histoires de Parfums Tubereuse 3 Animale edp for women کد 7583 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم