برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه ناسوماتو نارکوتیک ونوس ادوپرفیوم Nasomatto Narcotic Venus for women edp

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه ناسوماتو نارکوتیک ونوس ادوپرفیوم Nasomatto Narcotic Venus for women edp کد 7534 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه ناسوماتو نارکوتیک ونوس ادوپرفیوم Nasomatto Narcotic Venus for women edp 30 میل
نام تجاری:
7,615,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه ناسوماتو نارکوتیک ونوس ادوپرفیوم Nasomatto Narcotic Venus for women edp یک یعطر زنانه اغوا کننده و هیجان انگیز است که بسیار اعتیاد آور می باشد. . کیفیت عطر های ناسوماتو زبانزد است و عطر نارکوتیک ونوس نیز  مثالی از این دست می باشد که توس Alessandro Gualtieri  طراحی شده است. یک عطر که با رایحه گل های سفید ترکیبی فوق العاده زنانه و نفسانی دارد که ماندگاری عالی و قدرت پخش بوی خوب باعث شده به عنوان انتخاب اول بسیاری از بانوان قرار بگیرد. طراحی بطری بسیار زیبا و لوکس عطرهای ناسوماتو را می توان اوج هنر دانست.

Spices JasmineLilyTuberose

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ناسوماتو نارکوتیک ونوس ادوپرفیوم Nasomatto Narcotic Venus for women edp دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر زنانه ناسوماتو نارکوتیک ونوس ادوپرفیوم Nasomatto Narcotic Venus for women edp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
30 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-01-09

بوی‌خیلی خاص و خوبی دارد که البته بوی گل یاس نقش اصلی رو ایفا میکند و بیشتر برای افراد میانسال به بالا ترجیخ داده میشود. ماندگاری و پخش بو رضایت بخش است. با در نظر گرفتم میزان حجم عطر ، قیمت به نظرم متناسب نمی باشد. همچنین به گمانم ادو پرفیوم نبوده بلکه پرفیوم است.

1396-08-17

من رنگ و طرح روی درش رو دوست نداشتم چون اون چیزی که فکر می کردم نبود ولی بوش خوبه و دوسش دارم

1396-07-26

ادکلنی است که گرم بودنش احساس میشه و رایجه های گل های سفید خوب به مشام میرسه که البته رایحه گل یاسمن قوی تره و من این بو رو دوست دارم .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم