برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه آکوا دی پارما کلونیا کلاب ادوکلن Acqua di Parma Colonia Club edc for women and men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه آکوا دی پارما کلونیا کلاب ادوکلن Acqua di Parma Colonia Club edc for women and men کد 7533 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه مردانه آکوا دی پارما کلونیا کلاب ادوکلن Acqua di Parma Colonia Club for women and men edc 180 میل
نام تجاری:
14,503,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه آکوا دی پارما کلونیا کلاب ادوکلن Acqua di Parma Colonia Club edc for women and men  در سال 2015 معرفی شد و خیلی زود مورد توجه بسیاری از مردان و زنان قرار گرفت. یکی از عطرهای محبوب ایتالیایی است مه با رایحه خنک و تلخ و تند ملایمی که دارد یکی از  محبوب ترین ها می باشد. با اولین اسپری عطر  Colonia Club رایحه خنک و تازه مرکبات را احساس می کنید و حس شادابی را به شما انتقال می دهد . در تمام روزهای سخت و خسته کنند که بی حوصله می شوید عطر  Colonia Club می نواند به عنوان بهترین همراه شما باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مشترک زنانه مردانه آکوا دی پارما کلونیا کلاب ادوکلن Acqua di Parma Colonia Club for women and men edc دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه آکوا دی پارما کلونیا کلاب ادوکلن Acqua di Parma Colonia Club edc for women and men  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-01-05

واقعا بوی شیک و دوست داشتنی داره مناسب جلسات کاری و بیزینسی مهندسی با تیپ های اسپورت مناسب زمستان بهار و پاییز به نظر من بسیار خوشبو دوسال ممتد خریداری کردم اولش تند و تلخ و سپس ملائم مناسب عاشقانه های دونفری

1396-12-19

ر همان نگاه اول و دیدن رنگ آمبولانژ آن شما متوجه خواهید شد که با رایحه ای سبز روبرو خواهید شد و دقیقا هم همینطور است رایحه ای دلچسب و عالی دارد در بین ادکلن هایی که نت های آنها از این دسته روایح استفاده می شود به نظرم کار قابل قبولی است ممکن است ادکلن هایی همچون پینو یا ته بویی از بروت را برای شما تداعی سازد جذابیت رایحه آن به مراتب از بروت و پینو بالاتر است این ادکلن شما را به دنیایی از طراوت و طبیعت سبز فرا می خواند

1396-10-08

همیشه به خودم گفتم اگه از چیزی خوشت نمیاد هیچوقت ازش صحبت نکن یا لااقل نگو بدم میاد و دوستش ندارم ، میتونی بگی باهاش حال نکردم یا با سلیقۀ من جور نبوده ! هیچوقت خُرد و داغونش نکن شاید کسی اونو دوست داشته باشه و باهاش حال میکنه و عزیز دلشه ! عطری خنک و مثلاً سبز بر Base نعناع که با ترکیبی از روایح : نعناع - لاوندر - صمغ گ - برگ نارنج - روغن ترنج و دو سه تا عنصر نامطلوب آغاز میشه ، چشمتون روز بد نبینه ، از نزدیک بو کردم ، حال بهم خوردگی بهم دست داد لطفاً مراقب باشید تا یک ساعت از فاصلۀ کمتر از نیم متری بهش نزدیک نشین بخصوص افرادی که به عطرهای گرم و ملایم عادت دارن . صد رحمت به بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیکو . کم کم بعداز حدود یک ساعت ترکیب روایح صمغ - روغن ترنج - برگ نارنج و شمعدونی و مثلاً نارنگی ضعیفتر میشن و اون بوی مثلاً سبز لجن مانند آروم آروم شفافتر و بازتر شده و بویی شبیه نعناع با ترکیبی از کمی وتیور - کمی عنبر سائل - لاوندر - بهار نارنج و کمی مُشک آشکارتر شده و بویی نسبتاً خوشبو - کمی شیرینتر و ملایم به مشام میرسه که رایحه ای سبز و تلخ و کمی صابونی تشکیل میشه و تا دو سه ساعت ادامه داره . در نتهای انتهایی بوی عطر خنک و ملایم شده و روایح نعناعِ با کیفیت - کمی مُشک - وتیور و مقداری لاوندر و روغن ترنج باقی میمونه که در مجموع بویی خوش و خنک و دلپذیر رو تا لحظات پایانی به مشام میرسونه . بیشترین روایحی که از این عطر بمشام میرسه عبارتند از : نعناع - لاوندر - کمی روایح لجنی - روغن ترنج - کمی وتیور و پوست لیمو - روایح دریایی که حالت ترکیبی داره - کمی گُل - کمی مُشک و عنبر انیمالیک هستند . تست و نظر شخصی : رایحه : 2 از 10 - روایح ابتدایی بویی شبیه سبزیهای تند و گندیده و لجن مانند . رایحه : 6 از 10 - روایح میانی - سبز - کمی تند - تلخ و کمی شیرین - کمی مرکباتی . رایحه : 7 از 10 - روایح انتهایی - خنک و ملایم و کمی تلخ و چوبی مانند . پخش بو : 7 از 10 - خوب و بالاتر از متوسط 2 الی 3 ساعت از 1.5 الی 2 متری . ماندگاری : 7 از 10 - حدود 5 الی 6 ساعت روی پوست نیمه چرب و 8 الی 10 ساعت روی پیراهن نخی . تست شده با نسخۀ اوریجینال مینیاتوری 5 میل : 183502 - 2 میلش پرید - بهتر . با اینهمه یک عطر دیزاینری ارزون بنام United Dreams Men Be Strong با فضایی مشابه و رایحه ای تا حدی مشابه و تقریباً خطی اما بسیار خوشبوتر و قدرتی نصف این عطر شدیداً مورد توجه من قرار گرفت . موفق و شاد باشید . با تشکر از دارندگان این عطر .

محصولات مرتبط
45,327,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه آکوا دی پارما بلو مدیترانه جینپرو دی ساردجنا Acqua Di Parma Blu Mediterraneo Ginepro di Sardegna کد 3562 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
14,503,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آکوا دی پارما بلو مدیترینیو فیکو دی آمالفی Acqua Di Parma Blu Mediterraneo Fico Di Amalfi EDT For men کد 10932 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
29,007,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه آکوآ دی پارما کولونیا اینتنسا ادوکلن Acqua di Parma Colonia Intensa Oud Eau de Cologne Concentree for men کد 5225 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم