برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر زنانه هانکا شی ایز هپی ادوتویلت Hunca She is Happy for women edt

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه هانکا شی ایز هپی ادوتویلت Hunca She is Happy for women edt کد 7449 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه هانکا شی ایز هپی ادوتویلت Hunca She is Happy  for women edt 50 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه هانکا شی ایز هپی ادوتویلت Hunca She is Happy  for women edt در سال 2008 برای بانوان طراحی شده است. یکی دیگر از شاهکارهای 8 گانه هانکا است . هانکا 8 نوع عطر موسوم به شی برای بانوان طراحی کرده است که در تصویر می توانید مشاهده کنید.  به‌محض اسپری کردن Happy روی پوست و محل نبض یا لباستان، بوی هلو، گلابی، نارنگی و گل صدتومانی را احساس خواهید کرد. این مخلوط میوه‌ای، با خنکی و شیرینی زیادی که دارد، تمرکز و آرامشی عجیب را در ذهن شما ایجاد می‌کند. با سپری شدن زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های آغازی به‌سوی نت‌های میانی خواهید شد. نت‌های میانی از ترکیب گل یاسمین و زنبق وحشی تشکیل شده است. بوی جادو کننده‌ی زنبق، به شما شجاعت و قدرت ریسک کردن را می‌دهد. وقتی مدت زیادی از این حالت گذشت، بوی وانیل و مشک، به‌عنوان نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرد. این ترکیب دوگانه، علاوه بر بالا بردن اعتمادبه‌نفس، شادی و هیجان ویژه‌ای را هم به شما می‌بخشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه هانکا شی ایز هپی ادوتویلت Hunca She is Happy  for women edt دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  عطر زنانه هانکا شی ایز هپی ادوتویلت Hunca She is Happy  for women edt را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
شکوفه نارنگی آفریقایی - گریپ فروت - پرتقال ماندارین - گل صد تومانی - آلو - گلابی

رایحه میانی
یاس - سدر ویرجینیا - لیلی - درخت گل ابریشم
رایحه پایه
مشک - صندل - کهربا - وانیل - بادام سوخته
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم