برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه فیلیپو سورچینلی اونوم لوز اکستریت دپرفیوم Filippo Sorcinelli Unum lavs ExDP for men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه فیلیپو سورچینلی اونوم لوز اکستریت دپرفیوم Filippo Sorcinelli Unum lavs ExDP for men and women کد 7221 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه مردانه اونوم لاوز اونوم ادو پرفیوم  unum lavs unum edp 100 میل
نام تجاری:
37,070,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه فیلیپو سورچینلی اونوم لوز اکستریت دپرفیوم Filippo Sorcinelli Unum lavs ExDP for men and women یکی از بهترین و شیک ترین عطرها هم از نظر کیفیت و عطر و بو و هم از نظر ظاهر و قیمت مناسب از کالکشن اونوم (Unum) است. در سال 2014 روانه بازار شده است و از اسانس های قیمتی و ناب و خالص در ساخت عطر لاوز استفاده شده است.
عطر مشترک Lavs با رایحه غالب صمغ درخت لامی، بوی تند و گرمی دارد استفاده از آن در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می‌شود. در نظر داشته باشید که Lavs در سال 2014 معرفی شده و تا کنون فروش بسیار خوبی داشته است. استفاده از آن تعادل و هماهنگی فوق‌العاده‌ای را در آقایان و بانوان ایجاد می‌کند.
بطری عطر لوز بسیار شیک و خوش‌دست طراحی شده و به‌خوبی در دست جا می‌شود. روی شیشه با رنگ طلایی نشان Unum و نام Lavs را مشاهده می‌کنید. این بطری یک در مکعبی شکل دارد. رایحه خوش آن یاد آور عطر و ادکلن زنانه و مردانه اودین 07 Tanoke می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مشترک زنانه مردانه Filippo Sorcinelli دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه فیلیپو سورچینلی اونوم لوز اکستریت دپرفیوم Filippo Sorcinelli Unum lavs ExDP for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه و مردانه صل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم و تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
اکستریت د پرفیوم
رایحه اولیه
گل یاسمین، هل و فلفل سیاه
رایحه میانی
صمغ درخت لامی، تخم گشنیز، بوته‌ی میخک و گل لادن
رایحه پایه
اپوپوناکس، چوب رزوود، عنبر، خزه‌ی اوک موس و دانه‌ی تونکا
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-04-05

با سلام ! عطر فوق العاده بی نظیر و خاصی هستش با ماندگاری حداقل سه روز بر روی لباس.بوی بسیار تاریکی داره تا حدی که بو باعث احساس ترس در شخص میشه.البته این عطر بهتره از اروپا سفارش داده بشه چون در بازار اونجا عطرها اکثرا قلابی هستند و با قیمت اصل به فروش میرسند.

1396-08-03

شیشه های عطر در ورژن های مختلف قاره ای مانند سفارش آسیا - اروپا - آمریکا ساخته می شود ضمن اینکه برخی مواقع شرکت تولید کننده تصمیم میگیرد به دلیل ماسئل مختلفی مانند کپی کارها نتونند ازش راحت بزنند هر چند وقت یک بار شیشه عطر را دیزاینش رو طراحی کنند

1396-08-03

سلام. این شیشه ای عکسشو و شما و سایر همکارانتون گذاشتید با اون چیزی که تو سایت خود اونوم داره خیلی متفاوته. این ورژن خاصی از عطره؟

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم