برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه لوتوس اینتنس Lotus Intense for women and men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه لوتوس اینتنس Lotus Intense for women and men کد 7032 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه و مردانه اینتنس لوتوس Lotus Intense Lotus for women and men 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مشترک زنانه و مردانه لوتوس اینتنس Lotus Intense Lotus for women and men عطری با نوع تند , خوراکی , شرقی , شیرین , طبیعت , گرم , گل میباشد.عطر لوتوس اینتنس در سال 2016 وارد دنیای عطر و ادکلن شد و سازنده آن آلبرتو موریلس مشهور که در کارنامه خود عطر هایی مانند کولونیا اینتنس آکوا دی پارما ، این رد آرماند باسی ، مجموعه بی وی ال بولگاری و بسیاری از عطر های معروف جهان بچشم میخورد.
میزان ماندگاری لوتوس اینتنس حدود 8 تا 12 ساعت با پخش شوندگی عالی است.لوتوس اینتنس عطری مرموط با رایحه متفاوت و ناب و خالص برای زنان و مردان است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عطر مشترک اینتنس لوتوس دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مشترک زنانه و مردانه اینتنس لوتوس Lotus Intense Lotus for women and men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم - تند و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
افرادی که میخواهند خاص باشند
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-05-24

سلام این ادکلن یک رایحه خاص و جدیدی داره ماندگاریش خیلی خوبه و مناسب استفاده در مهمانی است ترکیب رایحه هاش خیلی خوب به مشام میرسه بطری ای شیک و جذاب داره و برای هدیه دادن انتخاب مناسبیه

1395-05-03

این عطر رو بهم هدیه دادن واقعا خاص و متفاوت هست . اولش زیاد باهاش ارتباط برقرار نکردم چون تا حالا همچین رایحه ای رو بو نکرده بودم اما بعد از یکی ۲ روز عاشق این عطر شدم و دیگه حاضر نیستم این عطر رو با هیچ عطری عوض کنم .... ممنون از سایت ارشاکو که همیشه بروز هستن و بهترینها را عرضه میکنند

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم