برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر اسپرت مندیتوروسا نورت Mendittorosa North

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر اسپرت مندیتوروسا نورت Mendittorosa North کد 6522 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت مندیتوروسا نورت Mendittorosa North 100 میل
نام تجاری:
6,704,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر اسپرت مندیتوروسا نورت Mendittorosa North در سال 2013 با رایحه ی ملایم و تلخ تولید و به بازار عرضه گردید . ادکلن مندیتوروسا در ابتدا با رایحه ی فلفل ، آلدهید و برگاموت آغاز می شود در نت میانی به رایحه ی آب دریا ، نت های گلدار و یاس می رسد و در انتها به رایحه ی سرو و درخت جوز ختم می شود . ادکلن Mendittorosa North در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود بوده و جزو عطرهای ادوپرفیوم به شمار می رود . ادکلن مندیتوروسا نورت برای مصرف روزهای سرد سال بهترین انتخاب است . ادکلن Mendittorosa North برای زوج های جوانی که به دنبال عطری ملایم هستند که به طور مشابه از آن استفاده کنند بهترین انتخاب است .

عطر Mendittorosa North دارای رایحه های زیر می باشد :

رایحه ی اولیه : فلفل - آلدهید - برگاموت

رایحه ی ثانویه : آب دریا - نت های گلدار - یاس

رایحه ی پایه : سرو - درخت جوز

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت مندیتوروسا نورت Mendittorosa North دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر اسپرت مندیتوروسا نورت Mendittorosa North را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
ملایم و تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه و شبانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-03-01

یک عطر چوبی - ادویه ای با کمی مرکبات که بویی ملایم و کمی شیرین و تلخ داره و در انتها چوبی و ادویه ای تازه میشه که بویی معتدل و تلخ چوبی معطر ازش به مشام میرسه برای این عطر مشابهی پیدا نکردم که بتونه تشابهی در ذهن مخاطبین بسازه اما در نتهای پایانی کمی به شروع عطرهای چوبی مثل " لالیک نویر اکستریم " و یا " واندر وود کام د گارسونز " و نظایر اونها یک فضایی در حد یادآوری داره اما شبیه اونها نیست فقط فضای کلی عطر را بیان کردم که تجسمی شده باشه کیفیت عطر خیلی بالاست یعنی پیش عطرای 2 - 3 میلیونی چوبی نیش و مشهورتر کم نمیاره اما پخش و ماندگاری کمتر از متوسطش نمیتونه این قیمت فعلی را توجیه کنه چون برای استفاده مجلسی حداقل باید چند بار و حدود 4 - 5 پاف در هر مرتبه تمدید بشه که باعث زود تموم شدنش میشه با حدود 4 پاف ظرف اوریجینال کمتر از یک ساعت پخش متوسط تا اطراف شخص داره و ماندگاری حدود 2 ساعت روی پوست که بعد از این مدت باید تمدید بشه اما روی لباس ضخیم بیرون یا چند لایه داخلی ، حدود 12 ساعت ماندگاری نسبتا قابل تشخیص داره ظرف شیشه ای با کیفیت و درب " فلزی پلاستیکی " سنگینی داره و لیبل عطر از نوع برچسب با کیفیت در زیر شیشه چسبونده شده و بچکدش هم روی همون برچسب با رنگ مشکی پرس شده جعبه ظرف همونطور که دیده میشه از جنس چوب تخته سه لایه ایتالیایی هست و بسیار با دقت ساخته شده اما روی درب جعبه هیچ پلاک فلزی نیست بلکه با حرارت و یا لیزر ، آرم و لوگوی شرکت طراحی و سوزانده شده ، احتمالا باید تولیدات جدیدش باشه چون در سایتهای خارجی هم بدون لوگوی فلزی تبلیغ شده امتیاز کلی و نظر شخصی من برای این عطر چوبی ملایم و شیرین و کمی تلخ 6 از 10 هست برای 100 میل ادوپرفیوم با قیمت فعلی .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم