برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه بانانا ریپابلیک مالاچیت Banana Republic Malachite

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه بانانا ریپابلیک مالاچیت Banana Republic Malachite کد 5988 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه بانانا ریپابلیک مالاچیت Banana Republic Malachite  100 میل
نام تجاری:
3,633,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه بانانا ریپابلیک مالاچیت Banana Republic Malachite در سال 2007 تولید و به بازار عرضه گردید . ادکلن مالاچیت با رایحه ی ملایم و شیرینی که دارد بهترین انتخاب برای استفاده در روزهای گرم تابستان است و حس شادابی را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد . در ترکیبات ادکلن مالاچیت می توانید رایحه های گل صدتومانی ، فلفل و چوب صندل را استشمام کنید . ادکلن  Banana Republic Malachite  در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود بوده و شما می توانید از رایحه ی دلپذیر آن لذت ببرید و همواره در میان دوستانتان بدرخشید

عطر Banana Republic Malachite زیر را دارا میباشد :

رایحه ها : گل صد تومانی - آب سنبل - فلفل - مشک - چوب صندل - سبز انبه - وانیل

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه بانانا ریپابلیک مالاچیت Banana Republic Malachite را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم ، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
عطر و ادکلن بانانا ریپابلیک بلک والنات مردانه Banana Republic Black Walnut EDT عطر و ادکلن بانانا ریپابلیک بلک والنات مردانه Banana Republic Black Walnut EDT
پیشنهاد ویژه محدود
3,309,000 تومان 3,409,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن بانانا ریپابلیک بلک والنات مردانه Banana Republic Black Walnut EDT کد 3638 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,630,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بنانا ریپابلیک 06 بلک پلاتینیوم ادوپرفیوم Banana Republic 06 Black Platinum EDP for women and men کد 17475 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
1,757,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بنانا ریپابلیک 83 لیدر رزرو ادوپرفیوم Banana Republic 83 Leather Reserve EDP for women and men کد 17482 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم