برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن تام فورد توباکو وانیل زنانه و مردانه Tom Ford Tobacco Vanille

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن تام فورد توباکو وانیل زنانه و مردانه Tom Ford Tobacco Vanille کد 5651 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن تام فورد توباکو وانیل زنانه و مردانه Tom Ford Tobacco Vanille 100 میل
  • عطر و ادکلن تام فورد توباکو وانیل زنانه و مردانه Tom Ford Tobacco Vanille 250 میل
  • عطر و ادکلن تام فورد توباکو وانیل زنانه و مردانه Tom Ford Tobacco Vanille سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
17,892,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(60 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطرو ادکلن  زنانه و مردانه تام فورد توباکو وانیل ادوپرفیوم Tom Ford Tobacco Vanille EDP for men and women در سال 2007 با ترکیبی خارق العاده از تنباکو و کاکائو و وانیل به بازار عرضه شد و  از پرفروش ترین و جذاب ترین عطرهای کمپانی تام فورد به شما می رود .
ادکلن توباکو وانیل رایحه ای شیرین، گرم، حیرت آور و وسوسه انگیز دارد که برای مصرف در مهمانی های شبانه و رسمی انتخابی فوق العاده است .
ادکلن Tobacco Vanille در نت اولیه ی خود با رایحه ی نمونه های ادویه ای گرم و برگ توتون آغاز می شود و حس هیجان را در مصرف کننده ایجاد می کند. کم کم جای خود را به رایحه ی وانیل، کاکائو و لوبیا تونکا می دهد و در انتها با رایحه ی نمونه های چوبی و خشکبار ختم می شود . 
رایحه تند و جذاب ادوپرفیوم توباکو وانیل مورد پسند اقایان و بانوان قرار می گیرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت تام فورد  Tobacco Vanille دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه تام فورد توباکو وانیل ادوپرفیوم Tom Ford Tobacco Vanille EDP for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند و گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نمونه های ادویه ای - برگ توتون
رایحه میانی
وانیل - لوبیا تونکا - پوسته محافظ کاکائو
رایحه پایه
خشکبار - نمونه های چوبی
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-10-17

یه شاهکار از تام فورد بی نظیر و آرامش بخش با ماندگاری بالا به نظر من تام فورد و کرید بی نظیرن. ماندگاری عالی جاذبه عالی خلاصه نمره من به این مدل 100

1397-04-11

ماندگاری بسیار بالا و بعد از گذشت زمان یک رایحه ملایمی داره درست به لطافت وانیل پخش بوش هم فوق العاده است . توی مهمونی ازش استفاده کردم نظر اکثر جمع را به خودش جلب کرد من واقعا از خریدش راضیم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم