برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت سابلیم Dolce & Gabbana Velvet Sublime

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت سابلیم Dolce & Gabbana Velvet Sublime کد 5343 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت سابلیم Dolce Gabbana Velvet Sublime 50 میل
نام تجاری:
13,320,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت سابلیم Dolce Gabbana Velvet Sublime در سال 2011 با رایحه ی غالب مرکبات تولید و به بازار عرضه گردید . عطر دلچی گابانا ولوت سابلیم با رایحه ی ملایم و خنکی که دارد برای مصرف در روزهای گرم تابستان مناسب می باشد و حس خنکی و طراوت را برای شما به ارمغان می آورد . عطر Velvet Sublime در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی ماندارین می باشد در نت میانی به رایحه ی بهار نارنج می رسد و در انتها به رایحه ی شکوفه ی پرتقال می رسد . عطر ولوت سابلیم از عطرهای شناخته شده و پرفروش می باشد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است 

عطر Dolce Gabbana Velvet Sublime رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : ماندارین 

رایحه ی ثانویه : بهار نارنج 

رایحه ی پایه : شکوفه پرتقال

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر دلچی گابانا ولوت سابلیم  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

سایت اینترنتی ارشاکو عطر اسپرت دلچی گابانا ولوت سابلیم Dolce Gabbana Velvet Sublime را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطرزنانه مردانه اورجینال  با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
ملایم ، خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
14,308,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه دلچی گابانا ولوت تندر اود ادوپرفیوم Dolce&Gabbana Velvet Tender Oud edp for women and men کد 5338 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
19,000,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه دلچی گابانا ولوت دیسرت عود ادوپرفیوم Dolce & Gabbana Velvet Desert Oud EDP FOR WOMEN MEN کد 5337 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,340,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه دولچه گابانا د وان میستریوس نایت لیل سحری ادوپرفیوم D&G The One Mysterious Night EDP for men کد 14414 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم