برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان اینتوکسیکیتد ادوپرفیوم By Kilian Intoxicated EDP for men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان اینتوکسیکیتد ادوپرفیوم By Kilian Intoxicated EDP for men and women کد 5277 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت بای کیلیان اینتوکسیکیتد By Kilian Intoxicated 50 میل
نام تجاری:
27,195,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان اینتوکسیکیتد ادوپرفیوم By Kilian Intoxicated EDP for men and women در سال 2014 تولید و به بازار عرضه گردید و با رایحه ی تند و گرمی که دارد برای استفاده در شبهای سرد زمستانی بهترین انتخاب است و حس گرمی و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد . عطر بای کیلیان اینتوکسیکیتد در حجم 50 میلی لیتر در بازار موجود است و شما می توانید با مصرف عطر بای کیلیان در میان جمع بدرخشید . رایحه ی غالب عطر By Kilian Intoxicated ادویه های پرحرارت می باشد که باعث منحصر به فرد شدن عطر گردیده و تا ساعت ها رایحه ی آن برروی پوست و لباس شما باقی می ماند

عطر By Kilian Intoxicated رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : هل سبز

رایحه ی ثانویه : دارچین - دانه ی جوز هندی

رایحه ی پایه : قهوه

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت بای کیلیان اینتوکسیکیتد By Kilian Intoxicated  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان اینتوکسیکیتد ادوپرفیوم By Kilian Intoxicated EDP for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند و گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-01-06

Kilian Perfume / Intoxicate: گروه بویایی: Aromatic Spicy رایحه: گرم تند و تلخ پخش بو و ماندگاری: بالا نت آغازی: شروعی آرام و کمی طولانی با بوی خنک و تند در ادامه این لمس خنکی محو خواهد شد(شروعی مانند تمام عطرهای Kilian). سپس کمی تند تر و پودری و خشک و باز تجربه پودری بیشتر که مانند هوای غبار آلود قلب تلخ و چوبی که ناشی از قهوه و چوب دارچین هست رو در بر گرفته و رایحه تنباکویی،شیرین و شکلات تلخ رو درک خواهین کرد گرچه در عطر ذکر نشده. فضای عطر حالتی کره ای و چرب کاکائوی در برابر حالت پودری دارچین و هل است. نت میانی: در این مرحله با حضور هل فضای عطر کمی حالت صابونی،آروماتیک،شاداب و بوی تند پیدا خواهد کرد،رایحه تلخ قهوه را متعادل و معطر خواهد کرد و به عطر بالانس زیبا از نت ها خواهد داد .چیزی که واقعا منتظرش بودم تا عطر برام لذت بخش کنه و از یکنواختی خارج کنه. هل در بستر عطر در کنار قهوه قرار خواهد گرفت،تا آخر عمر درکش خواهین کرد. Cartier / Declaration نمونه زیبایی از هنر نمایی هل هست. نت پایانی: فضای عطر تاریک،سنگین،گرم،تند و کمی مرطوب،معطر و کمی شاداب که این فضای آروماتیک و خوش بو حس شیطنت و دلبری در شخص ایجاد میکنه و پودری با کیفیت،افیونیک،اغواگر،شیک،لوکس و اشرافی تضاد زیبایی از بوی معطر و شاداب با فضای گرم و تند با قلب تلخ شکلاتی حس پودری لطیف و نرم با رایحه تند دارچین در برابر لمس سفت،سخت و تلخ شکلات. مناسب برای مجالس خاص و قرارهای مهم هست. پیشنهاد میکنم جای ویژه ای در کلکسیونتون براش اختصاص بدین. Sillage: 4.25/5 Longevity: 4.5/5 Scent: 4.5/5 Overall: 4.25/5

محصولات مرتبط
30,820,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه بای کیلیان گود گرل گان بد او فرش ادوپرفیوم By Kilian Good Girl Gone Bad Eau Fraîche EDP for women کد 17363 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
27,195,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان ودکا آن د راکس ادوپرفیوم By Kilian Vodka on the Rocks edp for men and women کد 5199 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
27,195,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان مون لایت این هیون ادوپرفیوم By Kilian Moonlight in Heaven EDP for men and women کد 9379 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
27,195,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه بای کیلیان اسموک فور دسول ادوپرفیوم By Kilian Smoke for the Soul EDP for men and women کد 5279 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم