برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند شماره 9 لکسینگتون اونیو تستر ادوپرفیوم Bond No 9 Lexington Avenue Tester EDP for women men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند شماره 9 لکسینگتون اونیو تستر ادوپرفیوم Bond No 9 Lexington Avenue Tester EDP for women men کد 5254 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت باند نامبر 9 لکسینگتون اونیو تستر Bond No 9 Lexington Avenue Tester 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند شماره 9 لکسینگتون اونیو تستر ادوپرفیوم Bond No 9 Lexington Avenue Tester EDP for women men در سال 2013 تولید و به بازار عرضه گردید و با رایحه ی تند و گرمی که دارد برای استفاده در روزهای سرد زمستانی مناسب می باشد و توجه هرکسی را به شما جلب می کند . عطر Bond No 9 Lexington Avenue Tester در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی درخت سرو و هل سبز می باشد در نت میانی به بادام و ریشه ی زنبق می رسد و در انتها با نعناع هندی و چوب صندل ختم می شود . عطر باند نامبر 9 در حجم 100 میلی لیتری در بازار موجود می باشد 

عطر Bond No 9 Lexington Avenue Tester رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : درخت سرو - هل سبز - مرکبات - انیسون ستاره ای

رایحه ی ثانویه : بادام - گل صد تومانی - ریشه زنبق - کرم سوخته

رایحه ی پایه : نعناع هندی - چوب صندل

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر اسپرت باند نامبر 9 لکسینگتون اونیو تستر Bond No 9 Lexington Avenue Tester دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند شماره 9 لکسینگتون اونیو تستر ادوپرفیوم Bond No 9 Lexington Avenue Tester EDP for women men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال  با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند ، گرم ، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
13,396,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند شماره 9 آی لاو نیویورک مریج اکوآلیتی BOND NO 9 I Love NY for Marriage Equality EDP men women کد 9713 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
18,261,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند (بوند) شماره 9 نیو یورک ماسک ادوپرفیوم Bond No 9 New York Musk EDP for women and men کد 5256 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
19,234,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه باند (بوند) شماره 9 سنترال پارک وست ادوپرفیوم Bond No 9 Central Park West EDP for women and men کد 9743 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
19,968,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند (بوند) شماره 9 نیویورک امبر ادوپرفیوم Bond No 9 New York Amber EDP for women and men کد 5258 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
13,881,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه باند (بوند) شماره 9 کوپر اسکوئر ادو پرفیوم Bond No 9 Cooper Square EDP for women and men کد 2851 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم