برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر زنانه بیژن دی ان ای Bijan DNA for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه بیژن دی ان ای Bijan DNA for women کد 5251 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه دی ان ای Bijan DNA for women 100 میل
نام تجاری:
32,729,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه بیژن دی ان ای Bijan DNA for women در سال 1993 تولید و به بازار عرضه گردید . عطر بیژن دی ان ای با رایحه ی گرم و شیرینی که دارد برای استفاده در مهمانی های شبانه در زمستان بهترین انتخاب است و با طراحی منحصر به فرد بطری اش توجه هرکسی را به خود جلب می کند . عطر دی انی ای در حجم 75 میلی لیتر در بازار موجود است و برای بانوایی که همیشه به دنبال بهترین ها هستند تا در میان جمع بدرخشند میتوان گزینه ای مناسب باشد . رایحه ی غالب عطر Bijan DNA چوب میباشد که حس اعتماد به نفس و تازگی را به شما القا می کند 

عطر Bijan DNA for women رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه ی اولیه : گل شمعدانی - یلانگ یلانگ - رزماری - ترنج

رایحه ی ثانویه : میخک - صدپر- یاسمن بزرگ گیا - موگه

رایحه ی پایه : خزه بلوط - چوب صندل - مرّ - بنزوئین

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه بیژن دی ان ای Bijan DNA for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه بیژن دی ان ای Bijan DNA for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم ، گرم ، شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-11

به جرات می تونم بگم عطر دی ان ای بیژن یکی از منحصر به فردترین عطرهاست. اصلا نمیشه گفت حتی شبیه به یه عطر دیگه ست. رایحه ای کاملا چوبی داره و مانداریش هم خیلی خیلی عالیه. بوی صمغ و چوب که با یه عطر خیلی ملایم شعمدونی ترکیب شده موندگارترین چیزیه که از عطر دی ان ای باقی می مونه. درست بر خلاف شروع رایحه که بلافاصله بعد از اسپری کردن بوی گل هایی مثله یاس و بهارنارج به مشام می رسه که با وانیل و رزماری ترکیب شده و تصور می کنی که یه عطر گلدار و مرکباتی داری یه کم بعد تمام تصوارتت به هم ریخته میشه و چیزی که باقی می مونه واقعا بی نظیره

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم