برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه ماساکی ماتسوشیما آرت Masaki Matsushima Masaki Art for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه ماساکی ماتسوشیما آرت Masaki Matsushima Masaki Art for women کد 4010 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه ماساکی ماتسوشیما آرت Masaki Matsushima Masaki Art for women 40 میل
نام تجاری:
2,277,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه ماساکی ماتسوشیما آرت Masaki Matsushima Art for women توسط کمپانی Masaki Matsushima در سال 2009 به بازار عرضه گردید . محصول ماتسوشیما آرت با رایحه ای ملایم و تلخ همچنین سبک چوبی خود بهترین انتخاب برای روزهای خنک بهاری میباشد . عطر ماتسوشیما آرت حس طراوت و نشاط را برای مصرف کننده ی خود به ارمغان می آورد و مخصوص خانم های شیک پوش و با سلیقه می باشدادکلن زنانه ماساکی ماتسوشیما آرت دارای غلظتی از نوع ادوپرفیوم است و از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخورداز است به همین جهت نظر اکثر خانم ها را به خود جلب کرده است.عطر Masaki Matsushima Art for women از بطری شیک و زیبایی برخوردار است و می تواند انتخاب خوبی برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان دارید باشد. پیشنهاد می کنم از عطر زنانه ماساکی ماتسوشیما آرت استفاده کنید و نظرات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

عطر زنانه Masaki Matsushima Art for women رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه اولیه : ترنج – آلو چینی - میوه ستاره

رایحه میانی : شکوفه لیمو  - گل رز - شکوفه گیلاس

رایحه پایه : سدر - مشک

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه ماساکی ماتسوشیما آرت Masaki Matsushima Masaki Art for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه ماساکی ماتسوشیما آرت Masaki Matsushima Masaki Art for women را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم ، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
40 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-02

سلام این عطر تازه به دستم رسیده . از نظر کیفیت خیلی عالیه .فقط کافیه در یه مهمونی ازش استفاده کنید نظر همه رو به خودش جلب می کنه، رایحه اصلی عطر خیلی خوب و قوی به مشام میرسه . غلظت مناسبی داره و دقیقا همون اندازه ای هستش که مد نظر منه . طرح بطریش شیک و قشنگه و از نظر ماندگاری هم خیلی خوبه . من از خریدش راضیم.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم