برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه کوارزو سیگنچر رابی Cuarzo Signature Ruby for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه کوارزو سیگنچر رابی Cuarzo Signature Ruby for women کد 3815 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه کارزو سیگنچر رابی Cuarzo Signature Ruby for women 75 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات


عطر زنانه کوارزو سیگنچر رابی Cuarzo Signature Ruby for women که مجموعه ای از سنگ های قیمتی را ارئه می کند ، با رنگ قرمز خود محصولی فشرده ، گرم و سرشار از انرژی می باشد . عطر رابی کارزو سیگنچر لوکس و وسوسه انگیز با بسته بندی شیک و رایحه ای بی نظیر برای خرید هدیه یا مصرف در طول روزهای بهاری پیشنهاد می شود.ادکلن Cuarzo Signature Ruby for women دارای حجمی برابر 75 میل است پس تا مدت ها از داشتن عطری با کیفیت با عطر و بوی انرژی بخش لذت می برید. عطر زنانه کوارزو سیگنچر رابی از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است و به همین دلیل نظر اکثر خانم ها را به خود جلب کرده است. پس اگر می خواهید در میان جمع دوستانتان بدرخشید انتخاب ادکلن زنانه کوارزو سیگنچر رابی بهترین انتخاب است.

عطر زنانه Ruby Cuarzo Signature for women رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه اولیه: زنجفیل – لیمو – ماندارین – انبه - مویز – راز بری

رایحه میانی: گل یاس – بهار نارنج – یالانگ یالانگ – گل رز – سوسن

رایحه پایه: خس خس – مشک – چوب صندل – عنبر – وانیل – عسل سفید - بنزوین

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه کوارزو سیگنچر رابی Cuarzo Signature Ruby for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه کوارزو سیگنچر رابی Cuarzo Signature Ruby for women را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-09-26

عطر خوبیه و من بوش رو دوست دارم فقط در لحظه ی اولی که روی پوستم اسپری کردم ترکیب رایحه هاش رو خیلی خوب حس نکردم ولی بعد از گذشت چند دقیقه بوی مد نظر من رو پیدا کرد

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم