برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر مردانه و زنانه کارتیر کانسنتره Cartier Eau De Concentree for women EDT

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه و زنانه کارتیر کانسنتره Cartier Eau De Concentree for women EDT کد 3789 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه و زنانه کارتیر کانسنتره Cartier Eau De Concentree for women EDT 100 میل
نام تجاری:
15,792,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه و زنانه کارتیر کانسنتره Cartier Eau De Concentree for women EDT  که توسط Christine Nagel ساخته شد ، با رایحه ی خنک ، تند و تقریبا ترشی که دارد بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستانی می باشد . ماندگاری عطر کارتیر کانسنتره بسیار بالا بوده از این رو هوادارن بسیاری را تاکنون به خود اختصاص داده است . عطر کارتیر کانسنتره برای مصرف کننده خود حس طراوت و تازگی را به ارمغان می آورد

عطر زنانه و ادکلن مردانه Eau de Concentree for women and men رایحه های زیر را دارا میباشد:

رایحه اولیه: گشنیز – گریپ فوروت ژاپنی

رایحه میانی: برگ بنفشه – اسطوخودوس

رایحه پایه: سدر – نعناع هندی - عنبر

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه و زنانه کارتیر کانسنتره Cartier Eau De Concentree for women EDT دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه و زنانه کارتیر کانسنتره Cartier Eau De Concentree for women EDT را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک ، تند ، ترش
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-07-28

این عطر به شدت من را به یاد پرادا امبر پورهم و فارنهایت می اندازد، اما نسخه ای به غایت تمیزتر و نرم تر. حقیقتا همان چیزی است که از کارتیه انتظار می رود. با وجود طراوت بی نظیرش بر خلاف تبلیغاتش آن قدرها مرکباتی نیست و بیشتر رایحه ای پاک شبیه به پنبه دارد و به جرات می توان نمایشی بزرگ از مدرنیته در سال 2016 است. بر خلاف دیگر عطر ها و ادکلن هایی که تنها ادعای مدرنیته داشته اما خیلی سریع تکراری و خسته کننده می شوند، کارتیه کنسانتره ترکیبی به کمال رسیده و محاسبه شده از برگ بنفشه ، چوب ، اسطوخودوس و ادویه می باشد.

1396-07-20

بوی نعنای هندی رو اصلا نمیتونم توی این عطر پیدا کنم و البته خیلی بهتر چون من اینطوری بیشتر دوست داردم. اما بوی مرکبات به شدت و به خوبی قابل استشمامه و بعد از مرکبات کمی بوی برگ بنفشه و ادویه. Concentree بویی کاملا زنانه داره و برای استفاده روزمره و محیط کار مناسبه. حس گیج کننده ی مرکبات و ترنج تو این عطر انگار میگه " شروع فصل عاشقی نزدیکه"

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم