برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه امرداد بومونت Amordad Beaumont

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه امرداد بومونت Amordad Beaumont کد 3568 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه و مردانه امرداد بومونت Amordad Beaumont 90 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه و مردانه امرداد بومونت Amordad Beaumont از گروه لوکس بومونت است که مخصوص بانوان و آقایان طراحی شده .عطر زنانه و مردانه امرداد بومونت رمانتیک و دوست داشتنی مخصوص فصل تابستان می باشد.
این رایحه ی آلودگی ها، نا آرامی ها و تشویش را از شما می زداید و بسیار دل انگیز و طراوت بخش است. نت اولیه ی عطر امرداد بومونت با رایحه ی شیرین ، ملایم، لطیف و خنکی از آناناس ، طالبی و نعناع آغاز می شود که بعد از مدتی جای خود را به تندی از فلفل ، جوز هندی و بخور خوشبو می دهد. این مواد به بیس چوبی و تندی از خزه ، چوب صندل، خس خس و سدر ختم می شوند .

عطر زنانه و مردانه Amordad Beaumont رایحه های زیر را دارا میباشد:

رایحه اولیه : آناناس – طالبی – گریپ فوروت – سرو کوهی – نعناع

رایحه میانی : جوز هندی – بخور خوشبو – فلفل

رایحه پایه : لادن – چوب صندل – مشک – خزه – خس خس – سدر
برای محافل رسمی بهتر است از عطرهای تلخ، گرم، شیرین و تند استفاده کنید. به عطرهایی که معمولا بوی شکلات و میوه‌های تابستانی را می‌دهند عطرهای «شیرین و گرم» می‌گویند و عطرهایی هم که از اسانس ریشه درختان و ادویه‌های تند شرقی درست شده‌اند را عطرهای «تلخ» می‌گویند. غالبا عطرهایی که در مجالس دوستانه استفاده می‌شوند عطرهای «سرد و ترش» هستند و این نامگذاری به‌ دلیل حس طراوت و آرامشی است که عطرها منتقل می‌کنند. عطرهای سرد یک حس خنکی، شادابی و جوانی را به افراد القا می‌کنند و همچنین با استشمام عطرهای ترش یاد مرکبات هم می‌افتید. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه و زنانه امرداد Beaumont دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه و مردانه امرداد بومونت Amordad Beaumont را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا ازخرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک و ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
90 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گریپ فروت، خربزه ، آناناس،نعنا هندی
رایحه میانی
دانه جوز هندی، فلفل سیاه،بخور
رایحه پایه
سدر، خزه بلوط، وتیور،گالبانوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم