برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفکتیو استودیو فلش بک ادو پرفیوم Olfactive Studio Flash Back EDP for men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفکتیو استودیو فلش بک ادو پرفیوم Olfactive Studio Flash Back EDP for men and women کد 3204 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر اسپرت اولف اکتیو استودیو فلش بک Olfactive Studio Flash Back 100 میل
نام تجاری:
8,364,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفکتیو استودیو فلش بک ادو پرفیوم Olfactive Studio Flash Back EDP for men and women توسط شخصی به نام Olivier Cresp ساخته شد که با رایحه خنک و مقداری هم ترش خود ما را به روزهای خوب دوران کودکی و خاطرات شیرینش می برد. محصول اولف اکتیو استودیو فلش بک پنجمین عطر کالکشن فلش بک می باشد که الهام گرفته از عکاسی های Laurent Segretier است . ادکلن اولف اکتیو استودیو فلش بک با بویی لطیف ، تازه و سرشار از طراوت و شادابی که دارد محصول خاص کمپانی الفکتیو استادیو نام گرفته .

عطر مردانه و زنانه Olfactive Studio Flash Back رایحه های زیر را دارا میباشد :

رایحه اولیه : ریواس ، پرتقال ، گریپ فروت

رایحه میانی : سیب ، فلفل صورتی

رایحه پایه : سدر ، خس خس ، مشک ، کهربا

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه و مردانه اولف اکتیو استودیو Flash Back دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفکتیو استودیو فلش بک ادو پرفیوم Olfactive Studio Flash Back EDP for men and women را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک ، ترش
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
پرتقال , گریپ فروت , ریواس
رایحه میانی
فلفل صورتی , سیب
رایحه پایه
خس خس , مشک , کهربا , سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-10-17

خدمت جناب عباسی و دیگر کاربران عزیز ، اگه از ترش بودن عطر منظور یک نوع ترشی در حد روایح تق هرمس و یا دیور هوم اسپرت 2008 هست ، میتونید از این عطرهایی که تجربۀ تست اونها رو داشتم و کیفیت خوب و حتی بهتری هم دارند شما هم یه تستی بگیرین : 1 - آکوا دی پارما - برگاموتو کالابریا . خنک و تلخ و ترش با قدرتی کمتر . 2 - کریید - وتیور گرانیوم . خنک و تلخ و ترش اما قدرتی کمتر از نصف . 3 - تستر اوریجینال تق هرمس . نیمه خنک و ترش و تلخ با قدرتی نزدیک . 4 - ایو روشه - کوایر وتیور : مقداری شبیه وتیور گرانیوم . تلخ و ترش و معتدل با قدرتی کمتر . در ضمن این عطر فلش بک رایحه ای ترش و ملس و خنک داره که بیشتر ملس و کمی شیرین و کمی ترش هست و اون ترشیه مرکباتی یا لیمو - پرتقالی رو نداره . همینطور جعبۀ اون مثل جعبه های دیگه درب نداره و یه مقدار باریکه و استفاده ازش یک مقدار فوت و فن داره (کمی مشکله) . موفق باشید .

1396-10-18

گزینۀ شماره 4 - ایو روشه - کوایر وتیور نسبت به فلش بک کمی تلخ و ترش هست و مقداری قدرت کمتری داره اما نسبت به وتیور گرانیوم کمی شیرینتر و ترشتره ولی قدرت بیشتری داره . 5 - گرلن لوم آیدل کلون : نسبت به فلش بک کمی خنکتر - ترشتر (مرکباتی - گریپ فروتی) کمی تلختر - تازه تر و قدرتی اندک کمتر و ارزش خرید بالا . در هوای شرجی شمال تو تابستون با روزی 20 پاف خاطرات خوبی بجا میگزاره . قیمتش هم در سایت مناسبه (یه وقتایی هم با تخفیف ویژه دیدمش که دیگه بهتر) . موفق و پیروز باشید .

1396-08-17

ترشی عطر کم تر از اون اندازه ای بود که فکر می کردم ، بسته بندی و جعبه اش هم زیاد باب میلم نبود .

1396-07-28

یک بوی خوب و میوه ای داره و به من حس طراوت و تازگی میده . نت اصلیش سیب هستش . کیفیتش عالیه و داشتنش واسه من لذت بخشه

1396-03-23

یه سمپل اوریجینال این عطر بسیار با کیفیت رو تهیه و تست کردم البته بقیمت 10000 تومان و حجم 1.2 میل عطری خوشبو با رایحه ای خنک ، تلخ و ترش و گس که این آخری میتونه بخاطر مخلوط ریواس ، وتیور و سیب باشه ولی بوی اصلی رایحه ، ترش و تلخه با تم خنک (Cool Theme) و چهار فصل تغییر نتهاش بتدریج صورت میگیره ولی اصلاً خسته نمیشید و در هر لحظه رایحش با کیفیت و لذت بخشه پخش بوی نسبتاً خوب در حد متوسط حدود شعاع یک الی یک و نیم متر تا دو - سه ساعت و ماندگاریِ متوسط در حد پنج - شش ساعت روی پوست نیمه چرب ، از تست و استفادش لذت بردم همه چی خوب ...!..؟..!..؟..!..؟... ولی : بوی آشنای یه عطر شد داستان رایحش 90% به عطر گلادیاتور فرش از برند ژک ساف شباهت داره و با اینکه کیفیت اون عطر نسبتاً مرغوب ایرانی پایینتر از Olfactive Studio Flash Back هست اما بخاطر اینکه قیمتش حدود یک ششم این غول دیزاینری و معروف جهان هست و شباهتی تا این حد داره ، خرید Flash Back اصل ، فقط برای کلکسیونر های عاشق عطر اوریجینال میتونه با ارزش باشه رایحه : 9 از 10 پخش بو : 8 از 10 ماندگاری : 7 از 10 ارزش خرید : 7 از 10 این ستاره ها برای خوشبویی و کیفیت رایحشه موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط
7,663,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفاکتیو استودیو استیل لایف ادوپرفیوم Olfactive Studio Still Life EDP for men and women کد 3206 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,174,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولف اکتیو استودیو لومیر بلانچ ادوپرفیوم Olfactive Studio Lumiere Blanche EDP for men and women کد 3205 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,515,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفاکتیو استودیو اتو پرتریت ادوپرفیوم Olfactive Studio Autoportrait EDP for men and women کد 3202 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
9,332,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفاکتیو استودیو استیل لایف این ریو ادوپرفیوم Olfactive Studio Still Life in Rio EDP for men women کد 7679 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
9,454,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفاکتیو استودیو لدر شات اکستریت د پرفیوم Olfactive Studio Leather Shot EDP for men and women کد 17076 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,636,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه اولفاکتیو اومبر ایندیگو ادوپرفیوم Olfactive Studio Ombre Indigo EDP for men and women کد 4013 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,290,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه اولفکتیو استودیو وودی مود ادو پرفیوم Olfactive Studio Woody Mood EDP for men and women کد 12988 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
9,454,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه اولفاکتیو استودیو چایپر شات اکستریت د پرفیوم Olfactive Studio Chypre Shot EDP for men and women کد 16961 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,497,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه اولف اکتیو استودیو کلوز آپ ادو پرفیوم Olfactive Studio Close Up EDP for men and women کد 11367 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم