برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر مردانه و زنانه کارنر بارسلونا کوییرز Carner Barcelona Cuirs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مردانه و زنانه کارنر بارسلونا کوییرز Carner Barcelona Cuirs کد 2944 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه و زنانه کارنر بارسلونا  کوییرز Carner Barcelona Cuirs 100 میل
نام تجاری:
7,799,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مردانه و زنانه کارنر بارسلونا کوییرز Carner Barcelona Cuirs for women and men EDP محصول سال 2011 است که در این سال تولید و به بازار عرضه شد ،  عطر کارنر بارسلونا که توسط شخصی به نام Sonia Constant ساخته شده با بوی خنک ، چرمی و ماندگاری بسیار بالایی که دارد برای مصرف در ماه های سرد سال و میهمانی های رسمی شبانه پیشنهاد می شود .

عطر مردانه و زنانه Carner Barcelona رایحه های زیر را دارا می باشد:

رایحه اولیه : زعفران ، زیره

رایحه میانی : چوب صندل ، نعناع هندی ، سدر ، چوب گایاک ، گل بنفشه

رایحه پایه : مشک ، عنبر ، چرم ، لوبیا تونکا ، لادن فرانسوی ، عود ، روغن سیپریل ، عنبر ، گل آمیریس

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  عطر مردانه و زنانه کارنر بارسلونا Carner Barcelona Cuirs دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مردانه و زنانه کارنر بارسلونا Carner Barcelona Cuirs را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-08-03

سلام عطر بسيار خوبي هست و ماندگاري بالايي داردحتي بعد از شستن پيراهن بوي عطرش به مشام ميرسد

1397-03-10

عطری خوشبو بر پایۀ چرم ساختۀ بانوی عطرساز Sonia Constant (خانم سونیا کُنستانت) با روایحی از : چوب - چرم و کمی روایح سبز و تلخ . بویی نیمه تند و تلخ چوبی چرمی دارد که مقداری شبیه عطرهای Black Afgano (بلک افگانو) و Shagya (شاگیا از برند مارلی) هست و بیشتر شبیه بلک افگانو میباشد . کمی از بلک افگانو ملایمتر و کمی هم از شاگیا سنگینتر است در واقع از نظر رایحه و گروه عطر در بین این دو قرار دارد . شاید یکی از دلایلی که خانم کُنستانت این عطر را ساختند این بوده که عطری همه پسندتر با قیمتی مناسب تولید و عرضه بشود . بیشترین روایحی که از این عطر بمشام میرسد : روایح چوب بخصوص عود - روایح سبز و تلخ - روایح چرم - نعناع هندی - مقدار بسیار کمی روایح شیرین و کمی روایح گُل هست . اختصاصی برای فصلهای پاییز و زمستان و همچنین روزها و شبهای خنک در بهار و تابستان . عطر آرامیس 1966 (آرامیس طلایی) در مقابل این عطر کمی معتدل - ملایم و کمی شیرین بنظر میرسد ! با اینکه خودش ملایم و تلخ و کمی گرم است . Cuirs EDP - Carner Barcelona : رایحه : 8 از 10 - روایح ابتدایی . رایحه : 9 از 10 - روایح میانی و انتهایی . پخش بو : 6.5 از 10 - نسبتاً خوب 2 الی 3 ساعت تا شعاع یکی - دو متری با 8 پاف سمپل اوریجینال . ماندگاری : 7 از 10 - خوب 5 الی 6 ساعت روی پوست نیمه چرب که تا 3 - 4 ساعت خوب مشخص بوده و بعد کم کم نزدیک پوست میشود . ارزش خرید : 8 از 10 - برای 100 میل با قیمت میانگین 520,000 که در چند فروشگاه دیدم . 1396/11/04 . تست شده با سمپل اوریجینال 2.5 میل : با شماره Ref. 009 در تاریخ 1396/11/01 و 1396/12/12 و 1397/03/08 .

1396-08-13

من این ادوپرفیوم رو دوست دارم ولی فکر میکردم بوی زعفران و زیره نت اصلی این ادوپرفیوم باشه اما ترکیبات نت میانی بیشتر به مشام می رسید

1396-07-23

یک عطر فوق العاده است . نت اصلیش زعفرانه . ترکیب رایجه هاش بوی بی نظیری داره . من این ترکیب رو دوست دارم . کیفیت و ماندگاریش عالیه .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم