برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر زنانه اون سنسوال Avon Sensuelle for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه اون سنسوال Avon Sensuelle for women کد 2656 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه اون سنسوال Avon Sensuelle for women  50 میل
نام تجاری:
2,117,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطرزنانه اون سنسوال  Avon Sensuelle for women  توسط Avon Sensuelle درسال 2013 طراحی و وارد بازار شد ,  دارای رایحه شیرین میباشد وبرای استفاده در روزهای خنک بهاری پیشنهاد میشود.عطر Avon Sensuelle for women نت اولیه خود را با رایحه ترنج ,ماندارین و شکوفه پرتقال آغاز می کند ، کم کم و به مرور زمان نت میانی با رایحه گل یاسمن ، گل گاو زبان طعم و بوی خاصی به عطر می بخشد و عطر را انرژی بخش می کند. مطمان باشید از انتخاب عطرزنانه اون سنسوال پشیمان نخواهید شد. 
ادکلن اون سنسوال بسیار دلپذیر و دوست داشتنی بوده و ازنوع ادوتویلت است و مخصوص بانوانی میباشد که عطر را همچون پوست دوم خود می دانند
ادکلن Avon Sensuelle  رایحه های زیررا داراست:
نت اولیه : ترنج ,ماندارین , شکوفه پرتقال
نت میانی : گل یاسمن , گل گاو زبان , نیلوفر آبی
نت پایه : وانیل , چوب کشمیری , ارکیده وانیلی

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطرزنانه اون سنسوال  Avon Sensuelle for women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطرزنانه اون سنسوال  Avon Sensuelle for women  رابا قیمت مناسب مهیا نموده است تا ازخرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-08-10

با اطلاعاتی که من داشتم حس میکردم با اولین اسپری نت میوه ای خیلی خوب حس میشه اما ترکیب نت های گلی غالب تر بود ،در کل بوی خوبی داره

1396-07-18

عطری با ماندگاری طولانی روی لباس های زنانه است . بوش واقعا لذت بخشه ، من خیلی دوسش دارم ، بطریشم خیلی شیک و جذابه برای کادو دادن مناسبه . ممنون از ارشاکو

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم