برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن مردانه بالدسارینی ادوکلن Baldessarini edt For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه بالدسارینی ادوکلن Baldessarini edt For Men کد 2205 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مردانه بالدسارینی هوگو بوس Baldessarini Hugo Boss For Men 75 میل
نام تجاری:
2,426,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه هوگو بوس بالدسارینی ادوکلن Hugo Boss Baldessarini EDC For Men توسط شخصی به نام Pierre Wargnye خلق شد که مناسب مردان میان سال می باشد . ادکلن مردانه بالدسارینی هوگو بوس فریبنده و وسوسه انگیز توسط آقای Schumann صاحب بار معروف مونیخ تبلیغ شد .ادکلن Baldessarini Hugo Boss گرم و تند با رایحه ی غالبی از بابونه ، تنباکو و چوب میخک برای مصرف در روزهای خنک بهاری انتخاب عالی برای مجالس و مهمانی ها نیز می باشد.
رایحه اولیه : پرتقال تلخ ، نارنگی ، نعناع
رایحه میانی : بابونه ، چوب میخک
رایحه پایه : نعناع هندی ، سرو کوهی ، تنباکو ، عنبر ، مشک
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه بالدسارینی هوگو بوس Baldessarini دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن مردانه هوگو بوس بالدسارینی ادوکلن Hugo Boss Baldessarini EDC For Men رابا قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو کلن
رایحه اولیه
پرتقال تلخ ، نارنگی ، نعناع
رایحه میانی
بابونه ، چوب میخک
رایحه پایه
نعناع هندی ، سرو کوهی ، تنباکو ، عنبر ، مشک
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-06-20

ادکلن بالدسارینی رایحه ای فوق العاده لاکسچری دارد و مردی سی سال به بالا و بسیار مرفه و ثروتمند را تداعی میکند که به میلیاردرهای حاشیه خلیج فارس بی شباهت نیست که با اتومبیلی مجلل به میهمانی شما آمده است و جذابیتی جاافتاده و شکوهی مجلل دارد. این ادکلن بهیچ وجه برای مردان اسپرت یا اوقات پرتحرک و انرژتیک مناسب نمیباشد بلکه وقار و تجمل یک شیخ نشین مولتی میلیاردر را میطلبد. این ادکلن یک نمونه غلیظ و کنسانتره هم دارد که برای سلیقه اعراب طراحی و تولید شده است که حجم بوی دل انگیز آن بالاتر و ماندگاری آن بالطبع بیشتر میباشد که با جنس بوی این ادکلن بسیار سازگار است. من خرید این نمونه غلیظ تر را به دوستداران چنین طیف بوها و ادکلن های لوکسی پیشنهاد میکنم.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم