برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه کرید سیلور مانتین واتر ادو پرفیوم Creed Silver Mountain Water EDP For Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه کرید سیلور مانتین واتر ادو پرفیوم Creed Silver Mountain Water EDP For Men کد 2128 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن مردانه کرید سیلورمانتین واتر Creed Silver Mountain Water Eau De Parfum For Men 100 میل
  • ادکلن مردانه کرید سیلورمانتین واتر Creed Silver Mountain Water Eau De Parfum For Men 120 میل
  • ادکلن مردانه کرید سیلورمانتین واتر Creed Silver Mountain Water Eau De Parfum For Men سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
14,951,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(17 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه کرید سیلور مانتین واتر ادو پرفیوم Creed Silver Mountain Water EDP For Men توسط فردی به نام Olivier Creed Sixth Generation طراحی وبه بازار عرضه شد و دارای رایحه خوراکی می باشد و ازنوع ادو پرفیوم است .ادکلن مردانه کرید سیلورمانتین واتر از ماندگاری و کیفیت بسیار خوبی برخوردار است به همین دلیل نظر اکثر طرفدارانش را به خود جلب کرده است. پیشنهاد می کنم از عطر مردانه کرید سیلورمانتین واتر Creed Silver Mountain Water Eau De Parfum For Men در مهمانی های رسمی و دوستانه خود استفاده کنید تا حس جذابیت را به خوبی درک کنید.
ادکلن کرید سیلورمانتین واتر رایحه های زیر را داراست:
رایحه اولیه : پرتقال ماندارین و ترنج (برگاموت)
رایحه میانی: انگور سیاه و چای سبز
رایحه پایانی: صمغ درخت باریجه، مشک و چوب صندل

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مردانه کرید Silver Mountain Water دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه کرید سیلور مانتین واتر ادو پرفیوم Creed Silver Mountain Water EDP For Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
خنک و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
120 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-05-27

Silver Mountain Water -_- -_- عطری خنک و کمی تند و نیمه ترش و کمی شیرین که در انتها خنکتر و کمی تلخ میشه و بسیار خوشبو در ضمن باید اضافه کنم که در برند '' کرید '' میان عطرهای خنک هنوز عطری از این بهتر ساخته نشده ، همینطور از نظر رایحه بعد از '' Top Notes '' که یه مقدار تند و تیزه بقیۀ روایح این عطر بعد از تستهایی که از 150 نوع عطر خنک دیگه در طی 20 سال داشتم ، در حال حاضر همچنان خوشبوترین عطر و رایحه رو داره رایحه : ++ 10 از 10 (تولید قبل از 2014) پخش بو : 7 از 10 ماندگاری : 8 از 10 ارزش خرید : 10 از 10 البته نظر شخصی بخاطر رایحه و Efficiency (ارزش بالا) تست شده با دو نسخۀ اوریجینال : 2014 LT3514G01 *** و 2016 CM3516G01 ** موفق و پیروز باشید .

1394-05-17

عطر کرید سیلور مانتین واتر ماندگاری فوق العاده ای دارد , ماندگاری بسیار زیادی هم دارد.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم