برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن مردانه لووه (لوئوه) سولو لووه پور هوم ادوتویلت Loewe Solo Loewe Pour Homme edt for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه لووه (لوئوه) سولو لووه پور هوم ادوتویلت Loewe Solo Loewe Pour Homme edt for men کد 1715 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن  مردانه لووه سولو لووه پور هومLoewe Solo Loewe Pour Homme for men  125 میل
  • ادکلن  مردانه لووه سولو لووه پور هومLoewe Solo Loewe Pour Homme for men  200 میل
نام تجاری:
5,896,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن مردانه لووه (لوئوه) سولو لووه پور هوم ادوتویلت Loewe Solo Loewe Pour Homme edt for men در سال 2004 به بازار عرضه شد.

عطر مردانه لووه سولو لووه پور هوم با رایحه ی گرم و تلخ برای فصل زمستان مناسب است. Loewe Solo Loewe Pour Homme for men ترکیبی از رایحه های زیر است:

رایحه اولیه: انار – ماندارین – اسطوخودوس – لیمو
رایحه میانی: فلفل قرمز – جوز – نارنگی - دارچین
رایحه پایه: وانیل – کهربا – مشک – نت های چوب

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد Solo Loewe Pour Homme دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن مردانه لووه (لوئوه) سولو لووه پور هوم ادوتویلت Loewe Solo Loewe Pour Homme edt for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
مردانه
نوع رایحه
گرم, تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-07-13

عطر خوشبو و خوبیه که در ردیف عطرهای شرقی قرار داره ، بوهای برجسته در این عطر از مرکبات - کمی میوه و ادویه تازه - مقدار کمی روایح چوبی گیاهی و صمغ معطر هستند ،
طبع عطر نیمه خنک و چهار فصل و دارای طعم کمی شیرین متمایل به تلخ هست و یک جور بوی چوبی معطر شرقی ملایم داره که زیاد تند نیست ، مناسب تیپ رسمی و مجلسی و تا حدی نیمه رسمی و دفتر کار و استفاده روزانه ،
با اینکه این عطر برای آقایان ساخته شده اما مورد پسند خیلی از خانمها نیز هست و خودشون هم میتونن استفاده کنند ، پخش و ماندگاری نسبتا خوبی داره اما خیلی قوی و ماندگار نیست ، با 5 - 6 پاف حدود یک ساعت یا کمی بیشتر پخش متوسط تا فاصله یکی دو نفر داره و ماندگاری حدود 3 - 4 ساعت روی پوست که بعد از این مدت ضعیف میشه و از نزدیک قبل تشخیصه ،
از نظر قیمت نسبت به سال قبل حدود 180% گرونتر شده یعنی نزدیک به 3 برابره قیمتی که داشت چون ارزش پول ریال ملی بشدت تنزل کرده و همه چی بیش از توان خرید مردم قیمتش گرون شده ، همین عطرو حدود 2 سال پیش 255 قیمت داشتم و الان نزدیک 6 برابر شده ،
از تمام این صحبتها که بگذریم ، بخاطر بوی خوش و ظرف زیبا این عطرو گرفتم و از خریدی که داشتم راضی هستم و همینطور از ارشاکو بابت تخفیف و ارسال به موقع و برخورد مناسب پیک خوش اخلاق و صبورش هم تشکر ویژه میکنم .

موفق باشید .

1395-02-16

درود سال ساختش تصحیح شد در مورد رایحه لازم به ذکر هست در دنیای عطر جهانی رایحه ها بر اساس آنچه در ایران رواج دارند دسته بنده اصلآ نمیشوند مثل گرم و تلخ و ترش و تند و شیرین و ... نظر ما این هست این رایحه رو داره. در مورد اینکه اصل بودنش ابهامه با دستور مدیریت مجوعه ما اصراری به اثبات اینکه این مهم رو داریم یا نه اصلآ نداریم چون در طول روز به حدی به این سوال کلیشه ای پاسخ میدیم که اصل هست یا خیر واقعا دیگه اصراری نداریم همینکه نظر شاید انتقادی و این سبک رو منتشر میکنیم چه واسه شما چه انتقادات بسیار شدیدتر رو نشان دهنده اینه بر پایه صداقت کار میکنیم.خدا رو شکر عزیزان بسیاری در طول روز به ما اعتماد میکنند و خرید دارند اما مشتری هم از هر جایی احساس میکنه قیمت مناسبه و اصل بهش میفروشه باید خرید کنه چه شما چه هر عزیز دیگری. موفق باشید

1395-02-16

سال ساخت این عطر 2004 است و نسخه ابسولوتش سال 2011 است.و نکته دیگه که بوش گرم و تلخ نیست با این حساب اورجینال بودنش هم در ابهامه!!!

محصولات مرتبط
8,364,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر ادکلن زنانه و مردانه لووه تراس لا تورمنتا ان ال جاردین بوتانیکو Loewe Tras la tormenta en el Jardin Botanico EDP men women کد 10943 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم