برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه سوسپیرو پرفیومز ایوچر ادوپرفیوم Sospiro Perfumes Ouverture EDP For Men and Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه سوسپیرو پرفیومز ایوچر ادوپرفیوم Sospiro Perfumes Ouverture EDP For Men and Women کد 15812 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه و مردانه سوسپیرو پرفیومز اورچر Sospiro Perfumes Ouverture EDP For Men and Women 100 میل
نام تجاری:
16,100,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه سوسپیرو پرفیومز ایوچر ادو پرفیوم Sospiro Perfumes Ouverture EDP For Men and Women ادو پرفیومی از مبدا کشور ایتالیا است که در سال 2016 معرفی شد.
عطر زنانه و مردانه Ouverture در دسته عطرهای شیرین، تلخ و گرم قرار دارد که مناسب برای بانوان و آقایان در چهار فصل به ویژه روزهای سردتر سال است. عطر Ouverture یکی از انتخاب های ایده آل برای افرادی است که تمایل دارند عطری مشترک با پارتنر خود داشته باشند.
ادو پرفیوم sospiro perfumes شامل رایحه های ادویه، بالزامیک، چوب و گل است که ترکیب کهربا، دارچین و یلانگ یلانگ غالب ترین آنها است.
رایحه ای که بلافاصله بعد از اسپری از سوسپیرو Ouverture متوجه می شوید، بوی خوش گل مگنولیا، پرتقال و برگ انجیر به عنوان نت های اولیه است. در ادامه شمیم دارچین، گیاه یلانگ یلانگ، گل رز بلغاری و گل یاس است که احساس خواهید کرد. نت پایانی در Sospiro Perfumes Ouverture ترکیب  چوب کشمیر وصندل ، وانیل و کهربا است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه و مردانه Sospiro Ouverture دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه سوسپیرو پرفیومز ایوچر ادوپرفیوم Sospiro Perfumes Ouverture EDP For Men and Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه و مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم ، شیرین ، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گل مگنولیا , پرتقال, برگ انجیر
رایحه میانی
دارچین، گیاه یلانگ یلانگ، رز بلغاری ، یاس
رایحه پایه
وانیل ، کهربا، چوب کشمیر، چوب صندل، بخور
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم