برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه اتکینسونز 24 اولد بوند استریت تریپل اکسترکت Atkinsons 24 Old Bond Street Triple Extract Women & Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه اتکینسونز 24 اولد بوند استریت تریپل اکسترکت Atkinsons 24 Old Bond Street Triple Extract Women & Men کد 14689 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه و مردانه اتکینسونز 24 اولد بوند استریت تریپل اکسترکت Atkinsons 24 Old Bond Street Triple Extract For Women&Men 100 میل
نام تجاری:
9,127,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه اتکینسونز 24 اولد بوند استریت تریپل اکسترکت Atkinsons 24 Old Bond Street Triple Extract For Women & Men عطر جدید و فوق العاده اعتیادآور اولد بوند استریت طبع تند و ملایم و معتدلی دارد و برای افرادی که به دنبال عطر و بوی ملایمی در کل فصول سال هستند گزینه مناسبی می باشد.
رایحه عطر 24 با ترکیب سه نت گل رز و چای سیاه و ویسکی به شدت تشدیدتر شده بطوریکه که ترکیب نت ها یک تابشی جدید از نظر شدت طراوت ایجاد می کند.در عطر Bond Street از ترکیب چای سیاه و ویسکی رایحه ی متنوعی ایجاد شده که بر دیگر رایحه ها غلبه دارد.
برند اتکینسونز در خلق عطر 24 از فرمول عناصر سه گانه بهره گرفته است که همین باعث تمایز عطر جدید از نسخه قبلی شده است: 1- تازه تر است . از ترکیب سرو کوهی با هل ، بوی عطر تقویت و درخشان شده و اثری که بر جای میگذارد باعث تحریک و نشاط و بیشتری می شود. 2- غنی تر است . مقاوت گل سرخ در نت های میانی توسط چای سیاه برجسته شده تا یک عطر و بوی تلخی را به عطر اضافه کند. 3- قوی تر است . با الهام از ویسکی نرم و مخملی ، بخوری اعتیادآور و پر شدت را در فضای اطراف پخش می کند.
رایحه آغازین عطر توسط هل و سرو کوهی آشکار می شود که به تدریج با نت هایی از گل رز و ویسکی روغنی در نت میانی به هم آمیخته می شوند و با ترکیبی هماهنگ از عنبر اغواکننده ، چای سیاه و سدر تقویت شده و با شکوه پایان می یابد.
جعبه و بطری عطر 24 اولد بوند استریت کاملا بصورت کلاسیک طراحی شده و با بکار رفتن رنگ مشکی و قرمز در جعبه به همراه شیشه دودی هارمونی خاصی ایجاد شده که جذابیت عطر را دو چندان کرده است.
رایحه عطر اتکینسونز 24 اولد بوند استریت تریپل اکسترکت مشابه رایحه عطر و ادکلن زنانه و مردانه اتکینسونز 24 اولد بوند استریت Atkinsons 24 Old Bond Street For Women And Men می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطردارید 24 اولد بوند استریت تریپل اکسترکت آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی Ershaco عطر و ادکلن زنانه و مردانه اتکینسونز 24 اولد بوند استریت تریپل اکسترکت Atkinsons 24 Old Bond Street Triple Extract For Women & Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه و مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو کلن
رایحه اولیه
هل و سرو کوهی
رایحه میانی
گل رز و ویسکی روغنی
رایحه پایه
عنبر و چای سیاه و سدر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
7,806,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه اتکینسونز د اود فلو بوکیت ادوتویلت Atkinsons The Odd Fellow Bouquet EDT for women and men کد 11670 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,038,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه اتکینسونز (اتکینسون) لاوندر آن د راکز ادوپرفیوم Atkinsons Lavender on the Rocks EDP for women and men کد 17727 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم