برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه کنزو توتم ارنج ادوتویلت Kenzo Totem Orange EDT for women and men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه کنزو توتم ارنج ادوتویلت Kenzo Totem Orange EDT for women and men کد 12927 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن کنزو توتم ارنج Kenzo Totem Orange 50 میل
نام تجاری:
4,303,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

 عطر و ادکلن زنانه و مردانه کنزو توتم ارنج ادوتویلت Kenzo Totem Orange EDT for women and men  را برند مشهور و فرانسوی کنزو طراحی و تولید می‌کند.
عطر توتم برای استفاده‌ی مشترک آقایان و بانوان طراحی شده است و با بوی شیرین و خنکی که دارد و برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود.
در تمام مدت استفاده از عطر Totem Orange بوی مرکبات، میوه و چوب را استشمام خواهید کرد.
بطری عطر توتم ارنج بسیار خوش‌ دست و به شکل یک استوانه طراحی شده است و شیشه ی ادکلن Totem بیشتر شبیه به اشیای تاریخی است. روی بطری عطر Kenzo Totem نام عطر با خطی زیبا و با رنگ نارنجی دیده می‌شود.
در نظر داشته باشید که ارنج در سال 2015 معرفی شده و از آن زمان تاکنون جزو عطرهای پرفروش و محبوب کنزو بوده و هست.
وقتی‌ که عطر Totem Orange را روی محل نبضتان اسپری کنید، به‌ سرعت بوی پرتقال تلخ و لیمو را استشمام خواهید کرد که ترکیب مرکبات، شادی و انرژی زیادی را به شما هدیه می‌کند.
پس از مدتی جای خودشان را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌ های میانی از ترکیب شکوفه‌ی لیمو، برگ درخت انجیر و هلو ساخته‌ شده‌اند و با استشمام نت‌ های میانی انرژی مثبت بیشتری خواهید داشت.
در ادامه و پس از مدتی طولانی نت‌ های پایانی به ‌آرامی جای نت‌ های میانی را می‌گیرند. نت‌های پایانی از علف وتیور، چوب سدر، مشک و کاکائو ساخته می‌شوند.
بوی شیرین ترکیب انتهایی عطر کنزو اعتماد به‌ نفس و هیجان شما را بالاتر می‌برد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه کنزو Totem Orange دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه کنزو توتم ارنج ادوتویلت Kenzo Totem Orange EDT for women and men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
شیرین و خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم