برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ادکلن زنانه آنیل بلو آیس Anil Blue Ice For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ادکلن زنانه آنیل بلو آیس Anil Blue Ice For Women کد 12548 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه آنیل بلو آیس Anil Blue Ice For Women 100 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ادکلن زنانه آنیل بلو آیس Anil Blue Ice For Women یکی از عطر های برند ایرانی Anil است که برای بانوان طراحی شده و در سال 1395 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. رایحه ی خنک ادکلن Blue Ice انتخابی مناسب برای روزهای گرم سال به ویژه فصل بهار است و حس خنکی و طراوت را به شما منتقل میکند. ساختار ادکلن آنیل بلو آیس بر مبنای مرکبات است و به خانم هایی که به عطر های با ساختار رایحه ی مرکبات علاقه دارند پیشنهاد میشود.

ادکلن زنانه Anil Blue Ice با نت آغازین آناناس ، انگور سياه ، به ژاپني ، گل سوسن ، ليمو شيرين ، گل نيلوفر آبي شروعی بسیار خاص را به مراه دارد و شما را مجذوب خود خواهد کرد. پس از مدت کمی نت میانی ملایم عسل ، زالزالك ، گل ياس ، واتر ليلي ، گل برف ، گل نيلوفر آبي ، گل رز به نت قبلی اضافه شده و آن را متعادل میکند. در پایان نت پایانی با آمیزه ی شاه توت ، ساقه بنفشه ، چوب صندل ، مشك ، تمشك ، وانيل ، هلو ، خس خس از راه رسیده و این ترکیب جذاب را کامل میکند.

ادکلن آنیل با حجم 100 میلی لیتر و غلظت ادوپرفیوم برای شما تهیه شده با کیفیت بالا میتواند هدیه ای لذت بخش برای عزیزانتان باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن زنانه آنیل بلو آیس Anil Blue Ice For Women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ادکلن زنانه آنیل بلو آیس Anil Blue Ice For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ادکلن زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
آناناس ، انگور سياه ، به ژاپني ، گل سوسن ، ليمو شيرين ، گل نيلوفر آبي
رایحه میانی
عسل ، زالزالك ، گل ياس ، واتر ليلي ، گل برف ، گل نيلوفر آبي ، گل رز
رایحه پایه
شاه توت ، ساقه بنفشه ، چوب صندل ، مشك ، تمشك ، وانيل ، هلو ، خس خس
سایر مشخصات
از مجموعه Marvelous Collection
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم