برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر و ادکلن زنانه و مردانه آتلیه کالن کاملیا اینترپید ادوکلن Atelier Cologne Camelia Intrepide EDC for men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه آتلیه کالن کاملیا اینترپید ادوکلن Atelier Cologne Camelia Intrepide EDC for men and women کد 12405 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه و مردانه آتلیه کالن کاملیا اینترپید پرفیوم Atelier Cologne Camelia Intrepide Parfum for men and women 200 میل
نام تجاری:
9,868,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه آتلیه کالن کاملیا اینترپید ادوکلن Atelier Cologne Camelia Intrepide EDC for men and women با رایحه خنک محصول کشور آمریکا که در سال 2016 وارد بازار جهانی شد.عطر کاملیا اینترپید با داشتن رایحه سرد مناسب فصل های پاییز و بهار می باشد. 

عطر کاملیا اینترپید  با رایحه ی شفاف ، نیمه سبک و ملایمی از مرکبات آغاز میگردد که به آرامی به رایحه ای سبز ، ملایم و خیلی خفیف تازه ی گلی ، گیاهی تبدیل می شود ، سپس رایحه ای کمی شور و خاکی مانند اما تازه ای ( گیاهی و گلی مانند ) به فضای عطر مشترک زنانه و مردانه اضافه میگردد ، این فضا در ابتدا بستری برای حضور رایحه ی گلی و سپس در ادامه به آرامی رایحه چرمی نیز به عطر  کاملیا اینترپید اضافه میگردد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مشترک زنانه و مردانه آتلیه کالن Camelia Intrepide دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه آتلیه کالن کاملیا اینترپید ادوکلن Atelier Cologne Camelia Intrepide EDC for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطرزنانه و مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
خنک
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 و 200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو کلن
رایحه اولیه
جوز هندی، ترنج و لیمو
رایحه میانی
برگ گل بنفشه، ریشه زنبق و گل کاملیا
رایحه پایه
عنبر، چرم و گل رز
سایر مشخصات
محصول کشور آمریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم