برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه دیویدوف امبر بلند Davidoff Amber Blend for Women and Men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه دیویدوف امبر بلند Davidoff Amber Blend for Women and Men کد 12037 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه و مردانه دیویدوف امبر بلند Davidoff Amber Blend for Women and Men 100 میل
نام تجاری:
6,746,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر مشترک زنانه و مردانه دیویدوف امبر بلند Davidoff Amber Blend for Women and Men  سومین نسخه از سری عطرهای بلند کمپانی دیویدوف است که در سال 2016 معرفی گردید. عطرهای سری امبر که با الهام از زندگی و فلسفه ی موسس دیویدوف ، زینو دیویدوف ، طراحی شده است ، رایحه ای پیچیده ، شیک و ناب را ارائه می دهد که هر کدام از نسخه های این سری تاکیدی بر یک نت خواص دارد. اولین نسخه ی این سری بر پایه ی چرم ، دومین نسخه بر پایه عود و اینک سومین نسخه از این سری گرانبها بر پایه ی کهربا است. امبر بلند رایحه ای شرقی و گرم دارد . رایحه ی اولیه امبر بلند دیویدوف با جوز هندی و دارچین آغاز می شود که عطری گرم ، اندکی تلخ و ادویه ای را ایجاد می نماید. پس از آن با ورود نت های عرق نیشکر و کهربا رایحه ی امبر بلند به گرمای دلنشینی متمایل می شود و رفته رفته از بوی ادویه کاسته می شود تا با ورود نت های چوبی که در رایحه ی پایه ی آن قرار دارد عطری چوبی ، گرم و دودی را ایجاد نماید . دیویدوف امبر بلند با ماندگاری و پخش بسیار خوبی که دارد می تواند در فصول سرد سال انتخابی بی نظیر برای مراسم رسمی و میهمانی ها باشد.

در ویدیو زیر نمایش ظاهری عطر زنانه و مردانه دیویدوف امبر بلند ادوپرفیوم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر مشترک زنانه و مردانه دیویدوف امبر بلند Davidoff Amber Blend for Women and Men دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر مشترک زنانه و مردانه دیویدوف امبر بلند Davidoff Amber Blend for Women and Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
جوز هندی ، دارچین
رایحه میانی
کهربا ، عرق نیشکر
رایحه پایه
صمغ پرو ، چوب صندل
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-10-03

رایحه فوق العاده. پخش بوی فوق العاده. ماندگاری فوق العاده. حداقل 7روزه که روی لباسم مونده هنوز. بدون ضعیف شدن پخش بو! محشره واقعا.

1398-09-28

بدون هیچ توضیح اضافه ایی، فوق العاده!

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم