برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه مانسرا عود بلو نوتز ادو پرفیوم Mancera Aoud Blue Notes EDP for men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه مانسرا عود بلو نوتز ادو پرفیوم Mancera Aoud Blue Notes EDP for men and women کد 12035 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه و مردانه منسرا عود بلو نتز Mancera Aoud Blue Notes 120 میل
نام تجاری:
5,484,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه مانسرا عود بلو نوتز ادو پرفیوم Mancera Aoud Blue Notes EDP for men and women که در سال 2017 معرفی گردید رایحه ای پودری ، گرم و شیرین دارد و توسط پیر مونتین طراحی شده است. عود بلو نتز عطری پر زرق و برق با ظاهری به رنگ آبی سلطنتی است که با رایحه ی مرکبات آغاز می شود و در قلب خود عطری گلدار را از روایح رز ، زنبق و یلانگ یلانگ نهفته دارد که در نعنای هندی ادغام گردیده است. با گذشت زمان عطر گل جای خود را به رایحه ای از چوب و چرم می دهد تا گرما و شیرینی آن را افزایش دهد. چوب گایاک ، چوب صندل ، چرم ، کهربا و وانیل رایحه ی پایه عطر منسرا عود بلو نتز را تشکیل می دهند. 
منسزا یلو نتز با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 120 میل تولید شده که با ماندگاری بیش از 12 ساعت بر پوست ، می تواند یک انتخاب فوق العاده در فصل بهار باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه و مردانه منسرا  Aoud Blue Notes دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه مانسرا عود بلو نوتز ادو پرفیوم Mancera Aoud Blue Notes EDP for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
120 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-04-15

دوستان تا حدی حق با شماست بخصوص کاربر قدیمی عزیز تقریباً گفته های شما درست بود اما من عطری را دوست دارم که بوی آن از اول تا آخر برایم خوشبو باشد و رایحۀ عطر برایم مهمتر از ظاهر و بسته بندی پیچیدۀ آن است . به هر حال نظر شخصی هر فرد محترم است و من هم باید نظر شخصی خودم را میگفتم . با تشکر از شما دوستان .

1397-04-13

امروز این عطر به دستم رسید فوق العادس من نمیدونم چی جوری اون دوستمون میگه خوب نیست ، فوق العاده پخش بو و ماندگاری عالی داره این عطر

1397-04-04

تا حدودی با شما موافقم ، این عطر بیشتر به سمت زنانگی متمایل است اما بعضی از آقایان هم عطرهای زنانه را برای استفاده بکار میبرند چون بوی این نوع عطرها را دوست دارند . رایحه این عطر بوی نیمه گرم - شیرین و تند آبنباتی دارد که مقداری هم در انتها به آن تلخی بخصوصی اضافه میشود که خوشبوتر هم میگردد و قابل استفاده در چهار فصل میتواند باشد . اتفاقاً خانمها از بوی این عطر خوششان می آید و رایحۀ آن را دوست دارند . البته همانطور که میدانید عطرهای برندهای نیش طرفداران مخصوص خود را دارند اما با این وجود برند مانسرا تا حدی عطرهایش همه پسند تر است . اگر احتمالاً شبیه عطر دیگری باشد من اطمینان دارم که رایحه و کیفیت آن کاملاً متمایز است . البته با این طرز نگارش حرفه ای شما من فقط میتوانم برایتان یک پیشنهاد دوستانه داشته باشم . شما این عطر را با چند عطر شیرین و تند با قیمت نزدیک به هم از برندهای دیگر و بخصوص غیر نیش بطور همزمان و بمدت حداقل یک هفته مقایسه کنید تا کاملاً مطمئن شوید . از همان ابتدا بوی با کیفیت و متمایز آن مشخص میگردد . پخش بوی خوب و ماندگاری خوب چند ساعته روی پوست و بیشتر از یک روز روی لباس دارد . با تشکر از شما و سایت ارشاکو .

1397-03-29

عطری بظاهر یونی اما کاملاً زنانه با روایح شیرین گُلی و کمی تلخ شبیه مخلوط آبنبات آلبالویی و بلوبری است و بویی بسیار قدیمی و کلاسیک دارد . در انتها کمی چوبی گُلی و اندکی تلخ میشود . از برند نیش مانسرا اصلاً انتظار اینچنین عطر بنداز درر رویی را نداشتم . بیشتر شبیه عطرهای تاریخ گذشته و یا منسوخ شده از برندهای قدیمی و درخشان پر سابقه نظیر ایوسن لورن - آکوا دی پارما - کارون و یا کریستن دیور است . باز صد رحمت به آنها . ارزش خرید نهایتاً 800,000 ریال آنهم بخاطر کیسۀ زیبا از جنس پارچه ساتن و شیشه و درب فلزی پیچی که دارد . باید بجای آن عکس فریبکارانۀ '' شیر یالدار '' عکس یک '' مارمولک آبی رنگ '' میانداختند تا مردم یک زمینه ای از بوی این عطر بدست بیاورند . پخش بوی متوسط و ماندگاری در همان سطح و بویی چیپ دارد که یقیناً عده ای از این بظاهر عطربازهای نیش که سالهاست فریب برندهای نیش قلابی و متقلب و کپی کار را که عطرهای مختلف و بدبو را تحت عناوین فریبکارانۀ '' هُنری '' و صحبتها و تعریفهای دیگران خورده اند ، حتماً با خرید اینچنین عطرهایی و مثلاً نیش مثل رانسه الیزه و غیره صد در صد داستانهای بی سرو ته شبیه لباس نامریی پادشاه خواهند ساخت تا مبادا کسی متوجه دور ریختن پولشان و ساده لوحی آنان نشود . آنقدر نیش نیش گفته اند که انسان فکر میکند بقیۀ برندهای معتبر عطرساز دارند بجای عطر به مردم آب میوه تاریخ گذشته میدهند . امتیاز و نظر شخصی من (اینجانب) اگر ریا و غرور نباشد همان من برای این عطر زیبا و شکیل 2.5 از 10 میباشد .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم