برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ادکلن زنانه و مردانه مونتال عود نایت ادو پرفیوم Montale Aoud Night Eau De Parfum

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ادکلن زنانه و مردانه مونتال عود نایت ادو پرفیوم Montale Aoud Night Eau De Parfum کد 11604 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • ادکلن زنانه و مردانه مونتال عود نایت ادو پرفیوم Montale Aoud Night Eau De Parfum 100 میل
نام تجاری:
14,587,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ادکلن زنانه و مردانه مونتال عود نایت ادو پرفیوم Montale Aoud Night Eau De Parfum محصول کشور فرانسه، یکی از محصولات محبوب برند مشهور مونتال است که در سال 2014 طراحی و روانه ی بازار جهانی شد. طراحی عود نایت توسط عطرساز سرشناس پییر مونتال صورت گرفته است. عود نایت عطری اسپرت است و شما و همسرتان می توانید مشترکا از رایحه دلپذیر آن استفاده نمایید. عطر غالب در ادکلن عود نایت رایحه ی خاص چوب و چرم است که در تمام مدت زمان استفاده از آن مشام شما را به خوبی نوازش می دهد. اگر به دنبال عطری چوبی و مرکباتی از یک برند معتبر جهانی هستید که کیفیت، ماندگاری و پخش بوی خوبی نیز داشته باشد، ادکلن عود نایت انتخابی شایسته برای شما خواهد بود که با حجم 100 میلی لیتری عرضه شده است و تا مدت ها شما را از خرید عطر جدید بی نیاز خواهد کرد. عطر عود نایت با همان پلتفرم خاص ادکلن های کمپانی مونتال در بطری های استوانه ای آلومینیومی عرضه شده است. ویژگی منحصر به فرد این بطری ها آن است که از تابش مستقیم نور خورشید به مایع درون بطری ممانعت می کنند و بدین ترتیب کیفیت عطر برای مدت زمان بیشتری حفظ می شود. عود نایت رایحه ی گرم و شیرین خود را از میوه ها، چوب، چرم، گل ها و گیاهان معطر به غنیمت گرفته است. نت آغازین از عصاره ی مطبوع نارنج، لیموی سیسیلی، نت‌های میوه‌ای و چوب عود تهیه شده است که با نخستین اسپری از عود نایت بر روی پوست، ذهن و روح شما را مسحور رایحه ی دلپذیر و جذب کننده ی خود خواهد کرد. پس از اندک زمانی رایحه ی نت میانی جایگزین عطر اولیه می شود. نت میانی ترکیبی گیاهی دارد و از رایحه ی خوش گل رز مراکشی و برگ گیاه پاتچولی اندونزی تهیه شده است. در نهایت رایحه ی معطر عنبر، مشک، چرم، چوب گایاک و چوب صندل، هرم بویایی عود نایت را کامل می کنند. لطفا نظرات خود را درباره عطر عود نایت ثبت نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ادکلن زنانه و مردانه مونتال عود نایت ادو پرفیوم Montale Aoud Night Eau De Parfum دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ادکلن زنانه و مردانه مونتال عود نایت ادو پرفیوم Montale Aoud Night Eau De Parfum را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید. 

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنج، لیموی سیسیلی، نت‌های میوه‌ای، چوب عود
رایحه میانی
گل رز مراکشی، برگ گیاه پاتچولی اندونزی
رایحه پایه
عنبر، مشک، چرم، چوب گایاک، چوب صندل
سایر مشخصات
محصول سال 2014 کشور فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم