برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ورتوس امبر ادو پرفیوم Vertus Ombre DP for men and women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ورتوس امبر ادو پرفیوم Vertus Ombre DP for men and women کد 11518 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه و مردانه ورتوس امبر ادو پرفیوم Vertus Ombre Eau De Parfum 100 میل
نام تجاری:
8,947,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ورتوس امبر ادو پرفیوم Vertus Ombre DP for men and women یکی دیگر از محصولات اسپرت برند فرانسوی ورتوس است که در سال 2016 به بازار جهانی عرضه شده است. اگر شما و همسرتان، طرفدار عطر های چوبی و گیاهی هستید، عطر اسپرت امبر با حجم 200 میلی لیتری انتخاب مناسبی برای شما است و تا مدت ها شما را از خرید عطر جدید بی نیاز خواهد نمود. عطر امبر رایحه ای گرم و شیرین دارد و برای شب های سرد و طولانی پاییز و زمستان مناسب است. ساختار رایحه از مرکبات، چوب، وانیل، گل ها و گیاهان معطر تهیه شده است.

نت آغازین از ترکیب رایحه اوریگانو و ترنج تهیه شده است که استشمام رایحه ی آنها سبب تقویت تمرکز و اعتماد به نفس می شود. پس از اندک زمانی رایحه نت میانی شامل عطر دلپذیر گیاه پاتچولی، سدر، وانیل و گل آفتابی مشام شما را نوازش می دهد و جسم و روح شما را سرشار از حس شادابی و انرژی مثبت می کند. در نهایت نت پایانی از رایحه خوش مشک، چوب صندل، عود و نت‌های چوبی، هرم بویایی این ترکیب جادویی را تکمیل می کند. لطفا نظرات خود را درباره ادکلن امبر ثبت نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه و مردانه ورتوس Ombre دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه ورتوس امبر ادو پرفیوم Vertus Ombre DP for men and women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
200 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
اوریگانو، ترنج
رایحه میانی
گیاه پاتچولی، سدر، وانیل، گل آفتابی
رایحه پایه
مشک، چوب صندل، عود، نت‌های چوبی
سایر مشخصات
محصول سال 2016 کشور فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-01-27

شاهکاره

محصولات مرتبط
9,236,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ورتوس ایکس ایکس آی وی کارات گلد ادو پرفیوم Vertus XXIV Carat Gold EDP FOR MEN AND WOMEN کد 10774 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم