برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه جورجیو آرمانی سی له پرفیوم ادو پرفیوم Giorgio Armani Si Le Parfum EDP for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه جورجیو آرمانی سی له پرفیوم ادو پرفیوم Giorgio Armani Si Le Parfum EDP for Women کد 11461 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه جورجیو آرمانی سی له پرفیوم ادو پرفیوم Giorgio Armani Si Le Parfum Eau De Parfum for Women 40 میل
نام تجاری:
6,801,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه جورجیو آرمانی سی له پرفیوم ادو پرفیوم Giorgio Armani Si Le Parfum EDP for Women در سال 2016 توسط کمپانی معروف ایتالیایی جورجیو آرمانی ساخته و به بازار جهانی عرضه شد. طراحی عطر سی له پرفیوم توسط عطرساز سرشناس، جولی مس، انجام شده است و رایحه غالب آن انگور سیاه است.
با توجه به رایحه گرم و شیرین ادکلن سی له پرفیوم، استفاده از آن در فصول پاییز و زمستان پیشنهاد می شود و می تواند روزهای سرد و برفی را برای شما لذت بخش و مطبوع نماید. نت آغازین از نارنج و انگور سیاه تهیه شده است که عطری تند و شیرین دارد و ذهن و روح شما را جذب رایحه جادویی خود می کند.
پس از اندک زمانی، نت های میانی که ماندگاری و پخش بوی بیشتری دارند، جای نت اولیه را می گیرند. نت های میانی متشکل از بخارات معطر، اوسمانتوس و عطر گل یاسمین هستند که حس اعتماد به نفس و انرژی جوانی به شما می بخشند و شما را مسحور عطر شیرین و دلکش خود می کنند. در نهایت، نت های پایانی با ترکیب روایح وانیل، عنبر، صمغ و برگ پاچولی این ترکیب بی همتا را کامل می کنند.
طراحی بطری ادکلن زنانه سی له پرفیوم، مشابه سایر پلتفرم های سی جورجیو آرمانی است، با این تفاوت که درپوش بطری دارای یک مغزی مشکی رنگ است که هاله ای شفاف آن را احاطه کرده است و روی بدنه بطری، نام عطر با رنگ طلایی نقش بسته است. لطفا نظرات خود را درباره عطر زنانه سی له پرفیوم ثبت نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه جورجیو آرمانی سی له پرفیوم ادو پرفیوم Giorgio Armani Si Le Parfum Eau De Parfum for Women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عطر زنانه جورجیو آرمانی سی له پرفیوم ادو پرفیوم Giorgio Armani Si Le Parfum EDP for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
40 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج، انگورفرنگی سیاه
رایحه میانی
گل اوسمانتوس، یاس، روایح دودی
رایحه پایه
وانیل، لوبان، کهربا، نعناع هندی
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم