برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه لولیتا لمپیکا سی لولیتا ادو پرفیوم Lolita Lempicka Si Lolita Eau De Parfum for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه لولیتا لمپیکا سی لولیتا ادو پرفیوم Lolita Lempicka Si Lolita Eau De Parfum for Women کد 11451 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه لولیتا لمپیکا سی لولیتا ادو پرفیوم Lolita Lempicka Si Lolita Eau De Parfum for Women 80 میل
نام تجاری:
8,950,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه لولیتا لمپیکا سی لولیتا ادو پرفیوم Lolita Lempicka Si Lolita Eau De Parfum for Women محصول کمپانی فرانسوی لولیتا لمپیکا است که توسط عطرسازان سرشناس Christine Nagel و Benoist Lapouza برای بانوان طراحی و به بازار جهانی عرضه شده است. رایحه ادو پرفیوم سی لولیتا گرم و شیرین است و از ترکیب میوه ها، مرکبات و گیاهان معطر تهیه شده است. نت آغازین سی لولیتا از رایحه تند و دلپذیر نارنج و پرتقال ماندارین ساخته شده است که بسیار جذب کننده و گیرا است. نت میانی متشکل از رایحه شیرین و فریبنده فلفل صورتی، گل نخود، صمغ لامی، گل آفتابگردان و شب بوی زرد است که به شدت انرژی بخش و ماندگار است و شادابی دو چندان به شما می بخشد. در نهایت نت پایانی با آمیزه ای از عناصر طبیعی همچون گیاه پاتجولی، دانه‌ی تونکا، عنبر و صمغ لامی حس طراوت و تازگی طبیعت را برای شما به ارمغان می آورد. بطری ادکلن سی لولیتا به شکل یک گل بلورین زیبا طراحی شده است و یک ربان زیبا مشابه طرح روی جعبه عطر به دور درپوش آن پیچیده شده است. لطفا نظرات خود را درباره عطر زنانه سی لولیتا ادو پرفیوم ثبت نمایید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه لولیتا لمپیکا سی لولیتا ادو پرفیوم Lolita Lempicka Si Lolita Eau De Parfum for Women دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه لولیتا لمپیکا سی لولیتا ادو پرفیوم Lolita Lempicka Si Lolita Eau De Parfum for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
80 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنج و پرتقال ماندارین
رایحه میانی
فلفل صورتی، گل نخود، صمغ لامی، گل آفتابگردان و شب بوی زرد
رایحه پایه
گیاه پاتجولی، دانه‌ی تونکا، عنبر و صمغ لامی
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
سایر مشخصات
محصول کشور فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
4,616,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه لولیتا لمپیکا لا پرمیر پرفیوم ادوتویلت (مور شر د مور) Lolita Lempicka Le Premier Parfum edt (Morsure d'Amour) WOMEN کد 18397 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم