برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر زنانه تیم مک گرا فیث هیل سول تو سول Faith Hill Soul2Soul for Her Tim McGraw for women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر زنانه تیم مک گرا فیث هیل سول تو سول Faith Hill Soul2Soul for Her Tim McGraw for women کد 10276 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه تیم مک گرا فیث هیل سول تو سول Faith Hill Soul2Soul for Her Tim McGraw for women 30 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر زنانه تیم مک گرا فیث هیل سول تو سول Faith Hill Soul2Soul for Her Tim McGraw for women عطری دل انگیز است که در سال 2012 به همراه نسخه مردانه آن معرفی شد. به خاطر استقبالی که از این عطر شد در همان سال به یکی از پرفروش ترین عطرهای سال تبدیل شد. عطرهای تیم مک گرا که جزء بهترین های عطر سلبریتی امریکایی است زبانزد است. تیم مک گرا که اغلب عطرهای مردانه معرفی می کرد با معرفی دو عطر زنانه در مجموعه سول تو سول کالکشن جایگاه ویژه ای در میان هوادارانش ایجاد کرد. بطری زیبا و کلاسیک عطر در کنار قدرت پخش بالای عطر فیث هیل آن را به عطر محبوب خانم هایی تبدیل کرده است که عطرهای خاص و سبک دوست دارند. توجه داشته باشید که عطر فوق در حجم 30 میل ارائه می شود و تصویر عکس برای معرفی می باشد. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر زنانه تیم مک گرا فیث هیل سول تو سول Faith Hill Soul2Soul for Her Tim McGraw for women  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
30 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
مجالس و مهمانی ها
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
گریپ فروت - هلو - شکوفه سیب
رایحه میانی
پایا - لوتوس - رز
رایحه پایه
صندل - خیار - خزه
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
29,933,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه تیم مک گرا فیث هیل سول تو سول وینتیج ادوتویلت Tim McGraw Faith Hill Soul2Soul Vintage edt for women کد 10275 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم