برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ظرف دو طبقه پذیرایی ارشاکو هوم سرامیکی پایه چوبی منحنی Ershaco home Two -layer ceramic container

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ظرف دو طبقه پذیرایی ارشاکو هوم سرامیکی پایه چوبی منحنی Ershaco home Two -layer ceramic container کد 19253 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
761,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ظرف دو طبقه پذیرایی ارشاکو هوم سرامیکی پایه چوبی منحنی Ershaco home Two -layer ceramic container از ترکیب فوق العاده زیبای سرامیک و چوب تشکیل شده که عناصر طبیعت را به زیبایی برای ظروف پذیرایی به خدمت هنر گماشته است.

بدنه استند مانند از چوب طبیعی با رگه های پر رنگ تر از زمینه به چشم می خورد که حاکی از چوب با کیفیتی است که در ساخت ظروف پذیرایی ارشاکو هوم بکار رفته است.

ظروف سرامیکی از رنگ های مختلفی مانند سبز کله غازی، سفید ، مشکی و ... تشکیل شده که به شما حق انتخاب بر اساس رنگ دکور منزل و میز پذیرایی را می دهد.

از ویژگی های خوب این ظروف این است که بصورت جداگانه نیز قابل استفاده هستند و می توانید حتی از آنها درون فر برای پخت و پز نیز استفاده کنید.

به طور کلی ظروف پذیرایی ارشاکو هوم دو طبقه قابل استفاده برای انوع آجیل،شیرینی و میوه است و به راحتی مقدار قابل توجه از تنفلات و لوازم پذیرایی را در آن جای دهید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ظرف دو طبقه پذیرایی ارشاکو هوم سرامیکی پایه چوبی منحنی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ظرف پذیرایی ارشاکو ظرف دو طبقه پذیرایی ارشاکو هوم سرامیکی پایه چوبی منحنی Ershaco home Two -layer ceramic container را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ظرف پذیرایی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
ظرف پذیرایی
جنس
سرامیک و چوب
تعداد
3 تکه
نحوه شستشو
دستی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
سینی بیضی برنجی آنتیک میناکاری گنجشک و گل ارکیده Antique brass oval tray سینی بیضی برنجی آنتیک میناکاری گنجشک و گل ارکیده Antique brass oval tray
پیشنهاد ویژه محدود
1,749,000 تومان 1,851,000 تومان
%6 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سینی ارشاکو هوم بیضی برنجی آنتیک میناکاری گنجشک و گل ارکیده سایز بزرگ Ershaco home Antique brass oval tray کد 17800 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
سینی گرد برنجی آنتیک میناکاری گنجشک و گل بنفشه Antique brass Round tray سینی گرد برنجی آنتیک میناکاری گنجشک و گل بنفشه Antique brass Round tray
پیشنهاد ویژه محدود
1,712,000 تومان 1,783,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سینی ارشاکو هوم گرد برنجی آنتیک میناکاری گنجشک و گل بنفشه Ershaco home Antique brass Round tray کد 17805 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم