برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کاسه کودک نابی Nuby ID65644 Baby Bowl

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کاسه کودک نابی Nuby ID65644 Baby Bowl کد 13782 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کاسه کودک نابی Nuby ID65644 Baby Bowl یک محصول جذاب و پر استفاده برای کودکان است.  کاسه کودک نابی از بدنه ی پلاستیکی تشکیل شده است و در تولید آن‌ ماده مضر و خطرناک BPA به کار نرفته است.به همین جهت سلامت کودک شما را به خطر نمی اندازد.کاسه کودک نابی یکی از محصولات ساخته شده در شرکتی آمریکایی است و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. استفاده از کاسه کودک Nuby ID65644 برای کودکان بالای 9 ماه مناسب می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کاسه کودک نابی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو کاسه کودک نابی Nuby ID65644 Baby Bowl را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کاسه کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
کاسه
جنس
پلاستیک
مناسب برای سن
بالای 9 ماهگی
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم