برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

قاشق حرارتی بیبی سیل Babisil BS4688/9 Hot Safe Spoons

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید قاشق حرارتی بیبی سیل Babisil BS4688/9 Hot Safe Spoons کد 13511 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

قاشق حرارتی بیبی سیل Babisil BS4688/9 Hot Safe Spoons یک محصول با رنگی شاد و جذاب می باشد و مناسب استفاده کودکان از 9 ماه به بعد است.  قاشق حرارتی بیبی سیل از سری گرم و نرمی برخوردار است و به همین دلیل استفاده از آن برای کودک شما به راحتی صورت می گیرد.  قاشق حرارتی بیبی سیل فاقد هرگونه مواد شیمیایی است و به همین جهت به کودک شما آسیب نمی رسد. علاوه بر این یکی از ویژگی های مهم قاشق حرارتی بیبی سیل این است که به گونه ای طراحی شده که به محض گرم بودن بیش از حد غذا  جهت هشدار به مادر تغییر رنگ می دهد.قاشق حرارتی بیبی سیل در رنگ های جذاب و زیبای آبی و صورتی نیز می باشد

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره قاشق حرارتی بیبی سیل دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco  قاشق حرارتی بیبی سیل Babisil BS4688/9 Hot Safe Spoons را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید قاشق کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
قاشق
جنس
حرارتی
تعداد
یک تکه
مناسب برای سن
از9 ماه به بالا
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
سایر توضیحات
فاقد ترکیبات شیمیایی مضر بیسفنول BPA FREE
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم