برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ظرف غذای کودک نابی دو قسمتی همراه با قاشق Nuby Two Piece Plate With Holder and Spoon id5312

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ظرف غذای کودک نابی دو قسمتی همراه با قاشق Nuby Two Piece Plate With Holder and Spoon id5312 کد 12046 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • صورتی
  • زرد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ظرف غذای کودک نابی دو قسمتی همراه با قاشق Nuby Two Piece Plate With Holder and Spoon id5312 یک ظرف غذای دربدار به همراه یک قاشق می باشد که برای کودکان چهار ماه به بالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد. ظرف غذای id5312 به دو قسمت تقسیم شده است و درب آن ضد چکه بوده و از بیرون ریختن محتویات ظرف جلوگیری می کند. همچنین قاشق این ظرف غذا سر کج بوده و از این رو غذا دادن به کودک بسیار راحت تر می باشد. می توان از ظرف id5312  نابی در سفر و یا در مواقعی که وعده ی غذایی کودک را بیرون از خانه هستید استفاده نمود. ظرف غذای نابی فاقد BPA می باشد و می توان از آن به عنوان انباره غذایی کودک در یخچال نیز استفاده کرد. به علاوه شستشو با ماشین ظرف شویی و یا قرار دادن آن در مایکروویو نیز بلامانع می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ظرف غذای کودک نابی دو قسمتی همراه با قاشق Nuby Two Piece Plate With Holder and Spoon id5312 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ظرف غذای کودک نابی دو قسمتی همراه با قاشق Nuby Two Piece Plate With Holder and Spoon id5312 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ظرف غذای کودک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
ظرف غذا
تعداد
سه تکه
مناسب برای سن
+4 ماه
درپوش
دارد
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
دارد
در
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم